Alcatraz Open Air 2026

25 mensen verwijderd
8 aangehouden
309 medisch verzorgd
7 naar het ziekenhuis

• Grrr
Waarderingen: Jamel
En voor Alcatraz?

Hallucinant toch dat je zo'n toestanden voor hebt op een eendaags event.
Rode kruis had wel hun werk. Maar de 25 mensen verwijderd en 8 arrestaties is misschien 1 of 2 over heel het weekend. Er is wel niet zo veel drugscontrole op Alcatraz dan op Kamping kitsch.

Rode kruis had wel hun werk. Maar de 25 mensen verwijderd en 8 arrestaties is misschien 1 of 2 over heel het weekend. Er is wel niet zo veel drugscontrole op Alcatraz dan op Kamping kitsch.
Op alcatraz is zelfs helemaal geen controle

Als je niemand zijn rugzak controleert bij de ingang kan je ook moeilijk iets vinden :)

Op alcatraz is zelfs helemaal geen controle

Als je niemand zijn rugzak controleert bij de ingang kan je ook moeilijk iets vinden :)
De wetgeving laat ook niet veel toe op dat vlak. Eigenlijk mogen security mensen heel erg weinig doen om hun job goed uit te oefenen. Oppervlakkig fouilleren, dat mag, maar een rugzak mogen ze eigenlijk amper controleren. Alleen kijken, maar zeker niet zelf in de rugzak gaan zoeken naar verbonden zaken. De meesten onder ons tonen ten volle hun rugzak aan die gasten. Maar als je niet wil meewerken, staan ze machteloos. Ze kunnen in geval van onraad alleen de politie verwittigen. Zelfs iemand tegenhouden mogen ze niet. Ik heb beroepshalve ooit uitleg gekregen van een advocaat betreffende dergelijke zaken, en daar gaan je ogen van open staan.

Om een voorbeeld te geven : ik werkte op spoed. Als daar iemand die duidelijk dronken is, spoed verlaat, mag je die niet tegenhouden, ook al maakt die persoon zich klaar om weg te rijden in een wagen. Als je hem toch zou tegenhouden, kan die persoon je aanklagen hiervoor. En gelijk krijgen ook. En we mochten zelfs geen politie bellen, want dat was in strijd met de privacy. De wet zit zeer vreemd in elkaar.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Bloodstock openen hun main stage op de donderdag, die hebben dus nog een extra headliner nodig om dat slot te vullen
For the first time in Bloodstock's history we will be opening the main stage on Thursday evening to celebrate Bloodstock's 25th Anniversary!
2026 sees us celebrate 25 years with a bang, with 4 main stage headliners... who could be headlining the Ronnie James Dio Stage on Thursday?

voor mij lijkt megadeth meest waarschijnlijk. laatste keer dat het nog kan
het zou best wel kunnen maar tegelijkertijd is dat ook weer een afscheidstour waar de einddatum nog niet echt van bepaald is dus die kunnen best net als een Sepultura 2-3 jaar gaan touren voor het echt stopt

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Volgens mij had Bloodstock op voorhand gezegd dat ze al hun headliners ineens gingen aankondigen en daarom denk ik dat het tekstje moet geinterpreteerd worden als "wie van de reeds aangekondigde headliners zou de donderdagheadliner zijn"?

Zo niet, dan is Megadeth inderdaad een mooie optie. Ik had wel bij hen verstaan: begin 2026 nieuw album en dan nog een heel jaar afscheidstournee maar de manier waarop ze er over spraken, kwam bij mij over als tot eind 20206

Volgens mij had Bloodstock op voorhand gezegd dat ze al hun headliners ineens gingen aankondigen en daarom denk ik dat het tekstje moet geinterpreteerd worden als "wie van de reeds aangekondigde headliners zou de donderdagheadliner zijn"?
De reeds aankondigde bands staan wel al ingedeeld per dag op de website, van vrijdag tot zondag. Ik vermoed dus dat er effectief nog een donderdag bijkomt met een headliner die nog niet gekend is.

De reeds aankondigde bands staan wel al ingedeeld per dag op de website, van vrijdag tot zondag. Ik vermoed dus dat er effectief nog een donderdag bijkomt met een headliner die nog niet gekend is.
Oh bedankt om het te laten weten! Oke ja dan moet er inderdaad nog een donderdag headliner bij?

Helloween of Powerwolf zou mooi zijn maar die zouden al aangekondigd zijn denk ik. Dus inderdaad misschien Megadeth

Oh bedankt om het te laten weten! Oke ja dan moet er inderdaad nog een donderdag headliner bij?

Helloween of Powerwolf zou mooi zijn maar die zouden al aangekondigd zijn denk ik. Dus inderdaad misschien Megadeth
Hopelijk voor jou geen Powerwolf anders moet je nog het kanaal over op donderdag om ze te gaan kijken.

Users who are viewing this thread