Alcatraz Open Air 2025

Het voelt toch eigenlijk best wel raar om mensen hier over de line-up van volgend jaar te zien speculeren, terwijl de huidige editie nu in al zijn heerlijke voortreffelijkheid plaatsvindt... 😅

Ik denk dat voor de thuisblijvers nu toch vooral de vraag zou moeten rijzen: wanneer kan ik een early bird combi ticket voor volgend jaar kopen? 😜
Ja man!!!! Zo gelijk. Wat een gezeik over volgend jaar terwijl jullie nu midden in het genot zitten!!!! Have fun!!!!!

Wat een fantastische dag vandaag!! Helaas heel slecht bereik dus weinig kunnen meepraten. Terrein is weer prachtig, de concerten nog beter. Een top 5 om de dag af te sluiten
  1. Thy Catafalque (alles wat ik er van hoopte en nog veel meer)
  2. Year of no Light (niks minder dan fenomenaal
  3. Ministry
  4. Conjurer
  5. Wind Rose/Dvne

Een volle en zeer geslaagde eerste dag. Eigenlijk geen enkele tegenvaller gehad vandaag. Met Slomosa die als laatste de tent afbrak in de Morgue.

Gezien: Blaze Bayley, Messa, Me and That Man, Phil Campbell & The Bastard Sons, (stukje Conjurer), King Buffalo, Mastodon, Hypocrisy, stukje Kreator, Slomosa.

Top 3:

1. Slomosa
2. Mastodon
3. Messa

Op naar morgen!

Het voelt toch eigenlijk best wel raar om mensen hier over de line-up van volgend jaar te zien speculeren, terwijl de huidige editie nu in al zijn heerlijke voortreffelijkheid plaatsvindt... 😅

Ik denk dat voor de thuisblijvers nu toch vooral de vraag zou moeten rijzen: wanneer kan ik een early bird combi ticket voor volgend jaar kopen? 😜
Anders moeten we al een topic Alcatraz 2026 openen nog voor 2025 begonnen is :)

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Bloodstock early birds voor volgend jaar zijn al in verkoop tijdens de eerste dag van hun huidige editie… 😳😳

• Leuk
  • Wow
Waarderingen: Joslittel en MetalLimbo
Normaal hangt er nu ergens een doek uit met de eerste namen... Afwachten dus tot er iemand hier op het terrein is. Ik ben er pas om 14u.
Ik wil eigenlijk geen spoilers. Ik wil het zelf op de moment zien. Gisteren in het hele snelle scrollen hier zag ik iets dat leek op een Bloodstock affiche. Rap terug gescrolld, naar Bloodstock hun facebook pagina, diep adem gehaald en dan rustig gaan kijken

Als ik de eerste reviews zo lees, vind ik het wel jammer Dvne gemist te hebben. Waren zo te zien super. We zijn hier maar met 2 dus soms moet je wat water bij de wijn doen. Naar Me and That Man geweest in de plaats en dat was ook wel een aangename verrassing. Toegankelijk, swingend en rock 'n roll. Dus eigenlijk niet veel te klagen.

Maak er een mooie 2e dag van iedereen!

Ik wil eigenlijk geen spoilers. Ik wil het zelf op de moment zien. Gisteren in het hele snelle scrollen hier zag ik iets dat leek op een Bloodstock affiche. Rap terug gescrolld, naar Bloodstock hun facebook pagina, diep adem gehaald en dan rustig gaan kijken
Dan kijkt ge beter nietmeer hier tot ge het zelf gezien hebt op het terrein

• Leuk
Waarderingen: won666 en MetalLimbo
Je hoeft zelfs niet naar het terrein te gaan, zie online aankondiging voor de eerste namen van volgend jaar!

Users who are viewing this thread