Alcatraz Open Air 2025

Ik ga niet naar Alcatraz. Vorig jaar had @Jamel mij bijna zover om één nacht heen te gaan. Uiteindelijk niet gelukt. Dit jaar heb ik andere leuke bezigheden tijdens het weekend van Alcatraz. Maar blijf met jullie meelezen en zie graag de belevenissen tegemoet. Als het niet zo ver was dan zou ik donderdag komen aanschuiven voor de speciaalbier avond..
Have fun and stay metal allemaal hier mensen!

De knoop is doorgehakt en ik zal ook eens mijn horizon verbreden door naar Alcatraz te gaan.
Een precies loopschema heb ik nog niet, gezien ik nog best wat in te luisteren en te ontdekken heb. Als er hier nog suggesties en tips zijn, laat het weten.

Enkele zaken die momenteel al op de planning staan:
DO: Evil Invaders, Frog Leap
VR: Dvne, Mastodon, Year of no Light
ZA: Leprous, Vola, Evergrey/Ne Obliviscaris
ZO: Cult of Luna, Borknagar, Briqueville/Emperor

Gezien het een solo experience zal worden kijk ik ook hard uit naar de festileaks meeting. Hopelijk kan dat er voor zorgen dat ik toch af en toe een groepje heb om bij aan te sluiten. Anders word het een zeer eenzame ervaring.

De knoop is doorgehakt en ik zal ook eens mijn horizon verbreden door naar Alcatraz te gaan.
Een precies loopschema heb ik nog niet, gezien ik nog best wat in te luisteren en te ontdekken heb. Als er hier nog suggesties en tips zijn, laat het weten.

Gezien het een solo experience zal worden kijk ik ook hard uit naar de festileaks meeting. Hopelijk kan dat er voor zorgen dat ik toch af en toe een groepje heb om bij aan te sluiten. Anders word het een zeer eenzame ervaring.
Gelet op de bands die je nu al hebt aangekruist, heb je een behoorlijk overlappende muzieksmaak met veel forumgenoten. In La Morgue en de Swamp en bij de Prison staan we eigenlijk altijd ergens rechts vooraan. En in de Helldorado ergens links vooraan. Als we inderdaad op donderdag al een meeting doen, dan heb je de meeste van ons alvast de hand kunnen schudden. Maakt het gemakkelijker om verderop in het weekend mensen te herkennen bij de shows.

Gelet op de bands die je nu al hebt aangekruist, heb je een behoorlijk overlappende muzieksmaak met veel forumgenoten. In La Morgue en de Swamp en bij de Prison staan we eigenlijk altijd ergens rechts vooraan. En in de Helldorado ergens links vooraan. Als we inderdaad op donderdag al een meeting doen, dan heb je de meeste van ons alvast de hand kunnen schudden. Maakt het gemakkelijker om verderop in het weekend mensen te herkennen bij de shows.
Het zou inderdaad fijn zijn om Donderdag al zo veel mogelijk mensen te ontmoeten. Dat maakt het vooruitzicht voor het weekend beter om gezichten te herkennen.
De info over rechts/links-voor is ook wel nuttig. Die zal zeker van pas komen als ik me wil aansluiten bij één van de shows

Het zou inderdaad fijn zijn om Donderdag al zo veel mogelijk mensen te ontmoeten. Dat maakt het vooruitzicht voor het weekend beter om gezichten te herkennen.
De info over rechts/links-voor is ook wel nuttig. Die zal zeker van pas komen als ik me wil aansluiten bij één van de shows
Wees welkom, we zullen ons ongetwijfeld tegen gaan komen!
Qua muziek zit je ook geramd, als ik je smaak zo zie.
Ik zou zeggen, neem een rol duck tape mee en plak je zelf vast aan @Dr. Hannibal , @johanra , @Jamel , @Joslittel of zelfs mij. 😅
Of check gewoon onze looproutes op de vorige pagina's, dat kan natuurlijk ook.. ;)

Ik zou zeggen, neem een rol duck tape mee en plak je zelf vast aan @Dr. Hannibal , @johanra , @Jamel , @Joslittel of zelfs mij. 😅
Of check gewoon onze looproutes op de vorige pagina's, dat kan natuurlijk ook.. ;)
Haha vooral dat laatste affiche. Pak de dikgedrukte bands in onze looproutes (bijna overal dezelfde) en je hebt een topweekend! Wees welkom.

Ducktape, waar het allemaal wel goed voor is, de oplossing voor alle problemen 😂

De looproutes die hier al gezet zijn zal ik zeker de komende dagen/weken eens onder de loep nemen.

Volgens mij komt dat wel goed, ik ben ook van plan om alleen heen te gaan en heb wel een gelijkwaardige looproute. Dus we zouden eventueel samen op kunnen trekken als je dat wat lijkt. ;)

Ducktape, waar het allemaal wel goed voor is, de oplossing voor alle problemen 😂
Nou ja, ik heb tijdens zo'n weekend juist steeds vaker de WD-40 nodig... 😝

Old Man Dance GIF

En als ik het goed begrijpt komt er beneden een conceptstore. Dus misschien Alcatraz en band merch apart

En als ik het goed begrijpt komt er beneden een conceptstore. Dus misschien Alcatraz en band merch apart
Inderdaad staat ook zo in de Alcatraz FAQ
Like every year, there is a Metal Market with a generous selection of CDs, vinyl, DVDs and merch. Official band merch from the acts playing at the festival is sold at a separate merch stand. In addition, there is El Hongo, the official festival merch stand on the festival grounds, where you can score exclusive Alcatraz Festival merchandise.

• Leuk
Waarderingen: won666 en Dr. Hannibal
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal
Moet Johan alleen niet weer opeens zonder aankondiging een pet opzetten, anders loop je alsnog een kwartier naar die man te zoeken.
Een pet is net mijn grootste herkenningspunt als ik met vrienden naar Graspop ga. Dat is dan wel een fristi-roze om goed op te vallen.
Dit jaar werden ze kwaad als ik ze even niet op had omdat ze niet mij, maar die pet aan het zoeken waren blijkbaar

Users who are viewing this thread