Alcatraz & Dynamo Hurt/Heal

Pas maar op, voor je het weet denken we dat het spel klaar is en eindigt Korn op 1 met een +10 een paar dagen later

Epica - 30
Ghost - 130
Korn - 23 (-10)
Machine Head - 130
Nightwish - 100
Opeth - 120

Laten we in ieder geval met het rijtje Ghost, Machine Head, Nightwish en Opeth het weekend inluiden. Dan kunnen in het weekend de laatste klappen vallen!

• Leuk
Waarderingen: BlackwaterPark

Star Wars No GIF

• Winning
Waarderingen: Koekdoos
Ghost - 130
Korn - 31
Machine Head - 130
Nightwish - 98
Opeth - 130 (+10)

Opeth hoort op pole position nu de start van de sprint race nadert.

Opeth hoort op pole position nu de start van de sprint race nadert.

Daar ben ik het eerlijk gezegd niet met je eens. Opeth is een fantastische band, maar ik vind niet dat een band die de prison stage nog nooit afsloot, op #1 hoort te eindigen (of starten bij de "finale). Als Swamp-headliner daarentegen ... Maar die headliners zijn (logischerwijs) niet toegevoegd. (Al zou dan alsnog mijn voorkeur naar Amenra gaan, eerlijk gezegd. En die ene show van Heaven Shall Burn in 2023 was ook wel fantastisch.)

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Daar ben ik het eerlijk gezegd niet met je eens. Opeth is een fantastische band, maar ik vind niet dat een band die de prison stage nog nooit afsloot, op #1 hoort te eindigen (of starten bij de "finale). Als Swamp-headliner daarentegen ... Maar die headliners zijn (logischerwijs) niet toegevoegd. (Al zou dan alsnog mijn voorkeur naar Amenra gaan, eerlijk gezegd. En die ene show van Heaven Shall Burn in 2023 was ook wel fantastisch.)
Inderdaad, is goede nicheband, maar toch niet echt headliner voor een middelgroot festival. Zijn perfecte swamp / marquee afsluiter imo

Users who are viewing this thread