Alcatraz & Dynamo Hurt/Heal

Ghost - 130
Korn - 51
Machine Head - 123 (-7)
Nightwish - 101 (+3)

Opeth - 130

Behemoth - 0 (-10) @BlackwaterPark
Epica - 50
Ghost - 130
Korn - 53
Machine Head - 130
Nightwish - 100
Opeth - 110
Ik had niet verwacht dat Behemoth tot de top 5 zou gaan behoren, maar niet ontevreden met een 7e plek. Maar als ik het zo bezie, ben ik de enige die pluspunten aan hen heeft gegeven. Bewust niet te vaak 10 punten gegeven, soms minder of niets. Niets teveel zeggen over Behemoth, maar ook geen andere artiesten in woord negatief benaderen. En dan blijft Behemoth onder de radar en komen ze wel in de top 10, in tegenstelling tot een Avantasia bijvoorbeeld. Stille diplomatie heet dat.

Nu op naar de ultieme act voor Alcatraz / Dynamo!

Ik had niet verwacht dat Behemoth tot de top 5 zou gaan behoren, maar niet ontevreden met een 7e plek. Maar als ik het zo bezie, ben ik de enige die pluspunten aan hen heeft gegeven. Bewust niet te vaak 10 punten gegeven, soms minder of niets. Niets teveel zeggen over Behemoth, maar ook geen andere artiesten in woord negatief benaderen. En dan blijft Behemoth onder de radar en komen ze wel in de top 10, in tegenstelling tot een Avantasia bijvoorbeeld. Stille diplomatie heet dat.

Nu op naar de ultieme act voor Alcatraz / Dynamo!
Ja, stille diplomatie is nog een brug te ver voor mensen als @Koekdoos en ik..

• Haha
Waarderingen: Loek123 en Chiel
Er werd een paar keer een opmerking gemaakt waarom Behemoth zoveel punten had. Telkens geen reactie op gegeven. Was soms moeilijk hoor.

Maar betekent een top 10 plek wel iets in dit soort spelletjes? Ik vind alleen de winnaar relevant, de rest is nogal random.

Als dit is afgelopen en we hetzelfde nog eens opnieuw doen, is 't best mogelijk dat er een "Behemoth deed te lang mee" beweging start en ze er bij de eerste 5 uit gaan.

Maar betekent een top 10 plek wel iets in dit soort spelletjes? Ik vind alleen de winnaar relevant, de rest is nogal random.

Als dit is afgelopen en we hetzelfde nog eens opnieuw doen, is 't best mogelijk dat er een "Behemoth deed te lang mee" beweging start en ze er bij de eerste 5 uit gaan.

#PearlJam

• Pray
Waarderingen: Oasiss
Ghost - 120 (-10)
Korn - 51
Machine Head - 123
Nightwish - 91 (-10)
Opeth - 120

Allee er staat toch al een van mijn favorieten in de top 4. Misschien 2. Top 4 is voor mij cruciaal want dit jaar zijn er ook 4 headliners. Allee ik neem Alcatraz altijd als DE referentie.

Maar Opeth snap ik toch echt niet. Ik hoor ze graag en veel liever dan Ghost. Maar imo verdient Ghost het toch harder van te headlinen dan Opeth. Dat wel

Maar wie het allemaal nog meer verdiende waren natuurlijk Avantasia, Powerwolf, Kreator, Sabaton, ... maar die liggen er allemaal al uit :(

En nog een ding. Ik vind het flauw van @MetalLimbo dat hij niet meer meedoet

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread