Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wat is dit nu… voorstellen Avantasia eruit te minnen en vervolgens je pluspunten geven aan een andere band die ze totaal niet nodig heeft? Teleurstellend…
Pas maar op wat je voorstelt, het aantal medestanders om ze te minnen valt vies tegen (zie ook mijn vorige post, ahum) dus voor je het weet stemmen ze die opera gekkies alleen nog maar verder de hoogte in
Wat is dit nu… voorstellen Avantasia eruit te minnen en vervolgens je pluspunten geven aan een andere band die ze totaal niet nodig heeft? Teleurstellend…
Door dat gekke gedoe met Avantasia begin ik me bijna genoodzaakt te voelen één van mijn favo bands in dit rijtje te gaan minnen. Er lijkt meer getrollt te worden dan anders.
Door dat gekke gedoe met Avantasia begin ik me bijna genoodzaakt te voelen één van mijn favo bands in dit rijtje te gaan minnen. Er lijkt meer getrollt te worden dan anders.