Ja ok maar dat was wel maar de inloopdag van 2019Dynamo headliner
Maar ja Alestorm staat er ook tussen dus ok
Ja ok maar dat was wel maar de inloopdag van 2019Dynamo headliner
Ze zijn nooit headliner geweest van een volwaardige festivaldag want ze zijn gewoon op geen enkele manier headlinewaardigJa ok maar dat was wel maar de inloopdag van 2019
Eerlijk gezegd ben ik ook verbaasd. Al is mijn eigen smaak dat Airbourne beter is. Maar dit verrast me positiefDit spel blijft me toch verbazen. Airbourne op eenzame hoogte en Electric Callboy wordt volop getarget, beiden totaal onverwacht voor mij iig
Er staan toch heel wat mindere headliners in het rijtje
Er hoeft niet altijd sprake te zijn van een controversieel verhaal of een ranzige artiest om een act massaal te minnen. In het geval van Electric Callboy is de reden niet meer en niet minder dan dat ze gewoon ongelooflijke kutmuziek maken.Wat hebben we eigenlijk tegen Electric Callboy? Heb ik iets gemist?
Hmm ja scherp. Wat doen we eraan, Electric Callboy terug 10 punten omhoog zetten en @elo opnieuw het genot geven om ze te minnen, maar nu op de juiste dag?Nah dit is 2 keer op 1 dag Elo. Er staat nog 23h59![]()
Het is gewoon een vreselijke kutband. Niet eens metal imo.Wat hebben we eigenlijk tegen Electric Callboy? Heb ik iets gemist?