Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het is wel een lang project ja, voor de fans vanaf de eerste mixtapes (waaronder ik mijzelf tel) is dit wel een geweldige manier om z’n muziek onder de alias The Weeknd af te ronden. Ik kijk alvast uit naar de tour
Neil Young geeft op zijn website aan dat zijn nieuwe album bijna klaar is. Hij hoopt het in april uit te geven. Daarnaast zal de touraankondiging niet lang meer op zich laten wachten: "It won't be long now and it will be great to have new songs to play on the road this summer in Europe, the USA and Canada".
Nou vandaag wordt een hele kluif, zal verdelen worden over de komende week
Sharon van Etten & The Attachment Theory - Sharon van Etten & The Attachment Theory
Inhaler - Open Wide
Horsebath - Another Farewell
Sleeper's Bell - Clover
The Rumjacks - Dead Anthems
Squid - Cowards
Nadia Reid - Enter Now Brightness
Heartworms - Glutton For Punishment
Wilder Woods - Wilder Curioso
Sarah Klang - Beautiful Woman
Pit Pony - Dead Stars
Droom Dit - Het Hart Bestaat Niet en de Rest Ook Niet
The Vices - Before It Might Be Gone
Biig Piig - 11:11
Ian Fisher - Go Gentle
Terra Twin - Static Separation
FACS - Wish Defense
Sharon van Etten & The Attachment Theory - Sharon van Etten & The Attachment Theory
Inhaler - Open Wide
Sleeper's Bell - Clover
Squid - Cowards
Pit Pony - Dead Stars
Ian Fisher - Go Gentle
FACS - Wish Defense
@DadRock en zijn wekelijks mooi lijstje, wat blij met deze zekerheid in het leven, bedankt! Ik zit nog achter van vorige week, dus de eerste inhaalbeweging van het jaar zal al mogen ingezet worden
@DadRock en zijn wekelijks mooi lijstje, wat blij met deze zekerheid in het leven, bedankt! Ik zit nog achter van vorige week, dus de eerste inhaalbeweging van het jaar zal al mogen ingezet worden
Mooi dat je de lijstjes gebruikt voor inspiratie.
Disclaimer is natuurlijk wel dat over mijn lijstjes een persoonlijk filter zit, dus bepaalde genres zijn wel onderbelicht of beperkt.
Inhaler - Open Wide
Sleeper's Bell - Clover
Squid - Cowards
Pit Pony - Dead Stars
Ian Fisher - Go Gentle
FACS - Wish Defense
Inhaler - Open Wide
Sleeper's Bell - Clover
Squid - Cowards
Pit Pony - Dead Stars
Ian Fisher - Go Gentle
FACS - Wish Defense
Nieuwe album van dream theater 2x geluisterd op m'n koptelefoon.
Na een redelijk begin weet.ik al snel waar ik al bang voor was , dit is niks voor mij. Heb het nooit wat gevonden en ook op dit album geen nummer waar ik wat mee kan. Helaas....sorry fans.
De nieuwe Squid vannacht al beluisterd. Ik weet het toch nog niet helemaal. De vorige platen waren fantastisch, maar deze is toch een redelijk moeilijke om door te geraken. Weinig ook dat echt blijft plakken, maar toch is het verre van slecht. Bij tijd en stond nog eens een nieuwe kans geven.
De nieuwe Squid vannacht al beluisterd. Ik weet het toch nog niet helemaal. De vorige platen waren fantastisch, maar deze is toch een redelijk moeilijke om door te geraken. Weinig ook dat echt blijft plakken, maar toch is het verre van slecht. Bij tijd en stond nog eens een nieuwe kans geven.
Grappig. Ik heb em vannacht ook beluisterd en nu voor de tweede keer. Ik wilde eigenlijk al posten dat dit een briljant album is van de mannen. Wel anders dan hun vorige twee. Maar wellicht is dat een te vroege beoordeling ;-) Vooral nu al blijven bij mij Showtime! en Blood On The Boulders plakken.