Actualiteit

En nu Oekraïne. Stelling. Als toentertijd na 1990 de EU zich aan zijn afspraken had gehouden mbt de uitbreiding van de NAVO dan was deze clusterfuck voorkomen.

Ff offtopic. Ik vond het best wel kut tijdens de Superbowl. Toentertijd Bruno Mars vond ik echt top maar dit was echt wel kut.
Ik vond het dan weer raak. Goede opbouw, niet alleen maar hits knallen, tongue-in-cheek commentaar op politiek en op wat een 'goede superbowlshow' zou moeten zijn. Het enige wat ik zou zeggen is dat Drake al zo goed de grond in was gestampt, dat dit wel een beetje much was. Als eerste solo hiphopoptreden op de Super Bowl ook echt heel het internet mee gekregen. Wat mij betreft een stuk leuker dan zo'n popshow van Usher.

• Leuk
Waarderingen: TBK en Timmetje
En nu Oekraïne. Stelling. Als toentertijd na 1990 de EU zich aan zijn afspraken had gehouden mbt de uitbreiding van de NAVO dan was deze clusterfuck voorkomen.
Ik wil eigenlijk niks zeggen, maar ik laat me toch weer verleiden. NAVO en de EU staan los van elkaar. Dat er leden van de EU in de NAVO zitten doet daar niks aan af, dus je stelling klopt niet.

• Leuk
Waarderingen: jbj en Timmetje
Ik wil eigenlijk niks zeggen, maar ik laat me toch weer verleiden. NAVO en de EU staan los van elkaar. Dat er leden van de EU in de NAVO zitten doet daar niks aan af, dus je stelling klopt niet.
Ik snap je punt. Laat ik het anders formuleren. Het akkoord wat gesloten werd tussen Duitsland, Rusland en de Verenigde Staten over het samenvoegen van West en Oost Duitsland en de daaruit voortvloeiende afspraken. In hoeverre ligt daar het begin van de clusterfuck die er nu ontstaan is.

Er is een negeerknop! Dat maakt het soms wat lastiger te volgen, maar overall komt het de beleving (en in ieder geval mijn gemoedstoestand) ten goede.

Er is een negeerknop! Dat maakt het soms wat lastiger te volgen, maar overall komt het de beleving (en in ieder geval mijn gemoedstoestand) ten goede.
Zolang het maar belachelijk genoeg is kan ik er altijd eigenlijk wel om lachen. Even serieus.. ik denk dat het oprecht wel goed is om ook andere meningen te horen, ook al is deze mening nog zo tegen mijn eigen principes.

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Zolang het maar belachelijk genoeg is kan ik er altijd eigenlijk wel om lachen. Even serieus.. ik denk dat het oprecht wel goed is om ook andere meningen te horen, ook al is deze mening nog zo tegen mijn eigen principes.
Oh, ik ben me absoluut bewust van dergelijke geluiden. De wereld zit er vandaag de dag vol mee, er volledig aan ontkomen is ook niet eens mogelijk al zou je willen. Beroepsmatig en anderszins word ik er voldoende mee geconfronteerd of houd ik mij ermee bezig. Ik kom hier echter toch voornamelijk voor de lol.

Users who are viewing this thread