AC/DC

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.039
6.078
Alles leuk en wel maar zie eerst maar eens aan kaarten te komen.... Dat wordt al lastig genoeg natuurlijk...
Scared Crystal Ball GIF by goodfortunesonly
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78 en PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.726
1.891
Prices for AC/DC @ RCF Arena - Reggio Emilia
Red Zone: € 140,00 + presale
Yellow e Orange Zone: € 120,00 + presale
Green e Blue Zone: € 100,00 + presale
Capacity 103.000
Gelsenkirchen kan ik niet vinden...
 

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Prices for AC/DC @ RCF Arena - Reggio Emilia
Red Zone: € 140,00 + presale
Yellow e Orange Zone: € 120,00 + presale
Green e Blue Zone: € 100,00 + presale
Capacity 103.000
Gelsenkirchen kan ik niet vinden...
ook daar een front of stage..
 

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Alles leuk en wel maar zie eerst maar eens aan kaarten te komen.... Dat wordt al lastig genoeg natuurlijk...
Verwacht echt dat dit gaat meevallen. Heb idee dat de aantrekkingskracht van AC/DC een beetje overrated is.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.726
1.891
Verwacht echt dat dit gaat meevallen. Heb idee dat de aantrekkingskracht van AC/DC een beetje overrated is.
Na bijna 8 jaar gaan ze weer touren en het zal voor de laatste keer zijn. Het zou me verbazen als dit morgen niet snel uitverkoopt.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.039
6.078
Na bijna 8 jaar gaan ze weer touren en het zal voor de laatste keer zijn. Het zou me verbazen als dit morgen niet snel uitverkoopt.
ik heb me voorgenomen, lukt me een ticket scoren niet... Dan niet getreurd, heb ze 2015 al in 'orginele' bezetting gezien. Maar, dan ga ik wel proberen of ik nog een Goffertpark ticket voor Springsteen kan pakken 🙈
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.177
1.239
Ook interessant discussievoer:

Bekijk bijlage 8071
Vind ik dus ook! Zoals ik dus ook al zei.

1708025685906.png


Of ze er veel mee te maken hebben, weet ik niet, maar toch wel iets. Misschien niet met het contract, wel mee met de organisatie lijkt me. Ze hebben het bv ook op hun website en Facebook gezet. In ieder geval, de Graspop organisatie zal er wel iets mee verdienen. Zo blijkt ook uit dit artikel




Anyway, excuses dat ik er zo laat op reageer, ik vond er nu pas de tijd voor o_O


Ik heb juist m'n Duits Eventim account nog eens te goed ingesteld, gecheckt of ik zeker kan betalen met m'n eigen bancontact kaart van Argenta via de Duitse Klarna, ik ben geprepared voor morgen een ticket te scoren voor Munich op 12 juni!

Edit: het klopt wel dat men te nemen of te laten had. Daar had noch Graspop noch Live Nation iets over te zeggen, over de datum, lijkt ook uit het artikel
 

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Succes allemaal. Hopelijk front of stage tickets anders is mijn laatste herinnering 2015 arnhem wat qua line up al mwah was. Gelukkig heb ik ze ook nog gezien met malcolm en phil. Top 10 concert op mijn lijst!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.039
6.078
toch kijk ik wel met knikkende knietjes hoe de verkoop gaat verlopen voor Amsterdam en Dessel, omdat die verkoop 10:00 start en ik dus eerst een uur kan toekijken hoe dat gaat... :ninja:
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
741
445
Voor Dessel is een ticketlimiet van 4 personen zie ik, maar je kunt toch gewoon met Ideal betalen neem ik aan? Net zoals in Nederland. Ik heb nog nooit tickets voor een concert in België besteld.
 

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Voor Dessel is een ticketlimiet van 4 personen zie ik, maar je kunt toch gewoon met Ideal betalen neem ik aan? Net zoals in Nederland. Ik heb nog nooit tickets voor een concert in België besteld.
Zeker. Geen zorgen.
Zorg wel dat je test dat je in je account kan.
 
  • Leuk
Waarderingen: T. Roses

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.039
6.078
Voor Dessel is een ticketlimiet van 4 personen zie ik, maar je kunt toch gewoon met Ideal betalen neem ik aan? Net zoals in Nederland. Ik heb nog nooit tickets voor een concert in België besteld.
ik had afgelopen weekend nog een kaartje via Eventim Duitsland besteld, dus ik heb gelukkig mijn inlog en mogelijkheid tot betalen (via iDeal via Klarna) nog pas gechecked en op orde...
ticket limiet bij Eventim.de is overigens 6.
ben alleen bang voor de wachtrijen?!?!
 
  • Leuk
Waarderingen: T. Roses

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.205
7.458
Vind ik dus ook! Zoals ik dus ook al zei.

Bekijk bijlage 8120


Of ze er veel mee te maken hebben, weet ik niet, maar toch wel iets. Misschien niet met het contract, wel mee met de organisatie lijkt me. Ze hebben het bv ook op hun website en Facebook gezet. In ieder geval, de Graspop organisatie zal er wel iets mee verdienen. Zo blijkt ook uit dit artikel




Anyway, excuses dat ik er zo laat op reageer, ik vond er nu pas de tijd voor o_O


Ik heb juist m'n Duits Eventim account nog eens te goed ingesteld, gecheckt of ik zeker kan betalen met m'n eigen bancontact kaart van Argenta via de Duitse Klarna, ik ben geprepared voor morgen een ticket te scoren voor Munich op 12 juni!

Edit: het klopt wel dat men te nemen of te laten had. Daar had noch Graspop noch Live Nation iets over te zeggen, over de datum, lijkt ook uit het artikel
screenshots maken van comments in plaats van de reply functie gebruiken werkt niet zo lekker, mensen worden dan natuurlijk niet getagd
wel interessant artikel om te lezen verder. dat de band dus echt voor Dessel koos, en dat de organisatie inderdaad helemaal niets te zeggen had over de datum zoals al verwacht.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.726
1.891
Ben benieuwd hoe dit gaat verlopen. Maar ik denk dat veel mensen de ticketprijzen niet zal afschrikken..... Om 12 uur is alles weg verwacht ik....
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

Gebruikers die dit onderwerp bekijken