AC/DC

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.714
1.877
Ik twijfel nog tussen Dessel en Amsterdam. Ben nou niet kapot van die galmbak. Metallica laatste keer viel mee, maar dat was in de round
Dessel was geluid goed toen ik daar ACDC zag tijdens de laatste tour. Ik overweeg nu Amsterdam omdat die datum mij beter schikt.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.376
2.867
Dessel was geluid goed toen ik daar ACDC zag tijdens de laatste tour. Ik overweeg nu Amsterdam omdat die datum mij beter schikt.
Weet je wat het is. Zoals ik hier al eerder had vermeld heb ik ze tijdens de Black Ice tour in de Arena gezien. Staanplaatsen. Viel toen niet tegen. Maar moet wel zeggen dat het toen ook wel heel gezellig was die dag🍻🍻😜
 
  • Haha
Waarderingen: PJ

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Heeft iemand eigenlijk ervaring met het olympisch stadion in Munich? Gelsenkirchen lijkt me ook een goede arena maar die data ben ik niet vrij helaas door werk. En Amsterdam vrees ik echt voor het geluid eigenlijk
Geluid is top. Goed bereikbaar. Alleen catering is absoluut drama. Stadion is mega oud en ligt in een kuil. Alles qua eten en toen ook toilet moet je eerst volledige tribune oplopen. Dus als je op veld staat is dat drama.

Super mooi wel verder
 

napril69

Playlistbediener
1 feb 2019
40
33
Ik ben blij dat ik begin 2024 op basis van de geruchten al een hotel heb geboekt in Gelsenkirchen vlak naast het stadion voor 17 mei.
Nu alleen nog tickets scoren !! dat wordt spannend
 
  • Leuk
Waarderingen: wess en jaydee76

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
548
409
Zijn er ook al geruchten over het voorprogramma? (laten we der vanuit gaan dat we dat wel gewoon krijgen voor die prijs, lol en die timetable in Zurich natuurlijk die al bekend is)

Volgens is er nog niet veel meer bekend dan dat Airbourne ook de aftelklok had gedeeld toch? en dat past natuurlijk prima als voorprogramma.
Hebben verder zelf ook nog geen tour datums staan.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Zijn er ook al geruchten over het voorprogramma? (laten we der vanuit gaan dat we dat wel gewoon krijgen voor die prijs, lol en die timetable in Zurich natuurlijk die al bekend is)

Volgens is er nog niet veel meer bekend dan dat Airbourne ook de aftelklok had gedeeld toch? en dat past natuurlijk prima als voorprogramma.
Hebben verder zelf ook nog geen tour datums staan.
Ik was je 'n paar pagina's voor ;p
Is het al zeker dat ze geen voorprogramma meenemen?

Het zal we niet zijn, maar Airbourne had deze week op hun socials het verhaal van de countdown van AC/DC gedeeld. Ook nog niets van tourplannen voor '24. Misschien Airbourne als stevig voorprogramma? De figuurlijke Australische fakkel doorgeven?
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
694
632
Zijn er ook al geruchten over het voorprogramma? (laten we der vanuit gaan dat we dat wel gewoon krijgen voor die prijs, lol en die timetable in Zurich natuurlijk die al bekend is)

Volgens is er nog niet veel meer bekend dan dat Airbourne ook de aftelklok had gedeeld toch? en dat past natuurlijk prima als voorprogramma.
Hebben verder zelf ook nog geen tour datums staan.
Idd Airbourne dacht ik en dan waarschijnlijk nog een lokale artiest (voor België zal dat dus iets zoals Black Box Revelation zijn). Veel grotere namen zie ik helaas niet meekomen.
 

Metalhead Liam

Gouden Tip
25 nov 2022
260
403
Idd Airbourne dacht ik en dan waarschijnlijk nog een lokale artiest (voor België zal dat dus iets zoals Black Box Revelation zijn). Veel grotere namen zie ik helaas niet meekomen.
Fleddy Melculy🤪 kunnen ze mooi hun nummer van Metallica veranderen naar ACDC voor de gelegenheid.
(BTW verwacht nie da Fleddy komt hoor😂)
 
  • Haha
Waarderingen: TNFke

won666

Support act
17 mei 2019
1.169
1.230
Idd Airbourne dacht ik en dan waarschijnlijk nog een lokale artiest (voor België zal dat dus iets zoals Black Box Revelation zijn). Veel grotere namen zie ik helaas niet meekomen.
Blijkbaar maar een voorprogramma in Zürich dus zal dan ook zowel op de andere data zijn vermoed ik
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
548
409
En dan nog een vraag:
Hoe zit het met parkeren in Dessel?
Gewoon een parkingticket bij bestellen bij de tickets?
Of zijn er nog andere opties?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.714
1.877
En dan nog een vraag:
Hoe zit het met parkeren in Dessel?
Gewoon een parkingticket bij bestellen bij de tickets?
Of zijn er nog andere opties?
Heb ik de vorige keer ook gedaan. We waren redelijk vlot weg toen. Was goed geregeld.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.714
1.877
Op efest meld iemand extra data als vrijdag de verkoop vlot verloopt. Verder geen info dus we gaan het meemaken. Ik verwacht gewoon 2 of 3 extra data die hier ook al genoemd is naar aanleiding van de gaten in het schema. Kwestie van logisch beredeneren en hopen dat het klopt........
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.714
1.877
Deze info komt van het forum. Insider die alom gerespecteerd wordt meld het volgende:

I hear that if everything goes as expected, there will be a short North American run of gigs, followed by very few South American shows, one in NZ and the tour will finish in Down Under with very few concerts. Then it is "Adios, Amigos!" I guess.

Ik had eerst nog de hoop op een 2e leg voor Europa volgend jaar net als Springsteen zeg maar. Dat zit er waarschijnlijk dus niet in...
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.169
1.230
Op efest meld iemand extra data als vrijdag de verkoop vlot verloopt. Verder geen info dus we gaan het meemaken. Ik verwacht gewoon 2 of 3 extra data die hier ook al genoemd is naar aanleiding van de gaten in het schema. Kwestie van logisch beredeneren en hopen dat het klopt........
Ik denk dat er ook vooral tussen 2 shows genoeg recuperatiedagen moeten zitten. Maar die gelekte data hadden voor sommige steden wel meerdere data dus afhankelijk van de verkoop dat die er inderdaad nog bijkomen. Onderandere Stuttgart geloof ik had twee dagen


Edit: ik bedoelde Hannover. Van Stuttgart ben ik absoluut niet zeker en lijkt me niet kijkende naar hun huidige tourschema. Maar Hannover weet ik zeker dat er in die leak lijst (die dus ook een gerucht was en redelijk goed leek te kloppe zodus, minstens een datum per stad correct geloof ik) ook nog 4 augustus bijstond.
 
Laatst bewerkt:

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
766
701
De band wilde blijkbaar zelf naar Dessel en over de prijs en datum viel niet te onderhandelen.

Yeah right, de band heeft de locatie zelf gekozen😂 Daarmee dat op ulder tour shirts Werchter stond. Alsof Brian Johnson het verschil zou weten tussen Dessel en Werchter😅
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken