Concertaankondigingen

Even twee voor mezelf uitlichten en denk eigenlijk dat er nog wel iets meer interesse voor is.
  • hubris. op 15 oktober naar Altstadt en 16 oktober naar de Kroepoekfabriek.
  • Alex Henry Foster & the Long Shadows op 9 december naar Merleyn en 11 december naar de Boerderij.
hubris. ook in A'pen op zaterdag 17 oktober in Djingel Djangel

hubris-european-tour-2026-part-1-v0-l2t2og3m2ueh1.jpeg

• Leuk
Waarderingen: johanra en wenteldave
was ook nieuw voor mij maar nu toch getriggerd om die Djingel Djangel te gaan ontdekken
Leuke zaal, semi-afsplitsing van Het Bos toen ze daar wat minder shows door geluid overlast/verandering van visie zijn gaan doen en toen zijn de meer 'standaard' bandjes shows daar vooral geland. Wordt ook veel gehuurd door boekers. Café achtige zaal(+-160 man max) met prima geluid en het is ook een toffe platenzaak/bar, wel Eilandje/noordplaats dus best een stukje uit centraal station ook met openbaar vervoer maar ze zijn volgens mij altijd wel redelijk op tijd af.

• Leuk
Waarderingen: B0G5
was ook nieuw voor mij maar nu toch getriggerd om die Djingel Djangel te gaan ontdekken
Ik heb Hubris. al gezien op Dunk '22, kan er mij alleen niet veel van herinneren want ze stonden toen tussen BRUIT ≤ en Lili Refrain en die hebben zo goed als alle herinneringen aan andere optredens van die dag uitgevaagd :)
Djingel Djangel is wel een tof café/zaaltje , het toilet is wel achter het podium dus wel opletten dat je geen gitaar in je gezicht krijgt bij het passeren van het podium 😅

• Haha
Waarderingen: B0G5
Leuke zaal, semi-afsplitsing van Het Bos toen ze daar wat minder shows door geluid overlast/verandering van visie zijn gaan doen en toen zijn de meer 'standaard' bandjes shows daar vooral geland. Wordt ook veel gehuurd door boekers. Café achtige zaal(+-160 man max) met prima geluid en het is ook een toffe platenzaak/bar, wel Eilandje/noordplaats dus best een stukje uit centraal station ook met openbaar vervoer maar ze zijn volgens mij altijd wel redelijk op tijd af.
Ooit online wel eens een vinyl aangeschaft, ze hebben daar elk jaar wel af en toe iets tof op het programma maar 'k ben er nog nooit geraakt.
De M-show op maandagavond, één van de zeldzame radioshows die ik nog beluister, geeft ook geregeld tickets weg voor DjingelDjangel

Users who are viewing this thread