Concertaankondigingen

Die hebben sinds hun passage in Vorst al weer een Sportpaleis gevuld hoor. Vorige zaalshow was in de Afas Dome
Was natuurlijk na de hype via hun show in The Barn. Ik had ze liever eens in de Lotto Arena gezien om zo wat schaarste te creëren. Ik gok dat Sportpaleis voor 80 procent gevuld zal zijn (zeg ik als grote fan).
 
Die hebben sinds hun passage in Vorst al weer een Sportpaleis gevuld hoor. Vorige zaalshow was in de Afas Dome
Wat Bwoite zegt, toen was er wel echt momentum, Vorst de keer ervoor was niet uitverkocht. (Wel amper 3 maanden of voorhand aangekondigd toen, maar toch)

Ik was er alleszins de vorige keer bij in Sportpaleis, en de volgende keer ook dus :)
 
Wat Bwoite zegt, toen was er wel echt momentum, Vorst de keer ervoor was niet uitverkocht. (Wel amper 3 maanden of voorhand aangekondigd toen, maar toch)

Ik was er alleszins de vorige keer bij in Sportpaleis, en de volgende keer ook dus :)

Show in Vorst was steengoed. Nummers als Picturesque en Strawberry Lemonade werkten erg goed in die betonnen rotbunker.
 

Users who are viewing this thread