Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Was natuurlijk na de hype via hun show in The Barn. Ik had ze liever eens in de Lotto Arena gezien om zo wat schaarste te creëren. Ik gok dat Sportpaleis voor 80 procent gevuld zal zijn (zeg ik als grote fan).
Wat Bwoite zegt, toen was er wel echt momentum, Vorst de keer ervoor was niet uitverkocht. (Wel amper 3 maanden of voorhand aangekondigd toen, maar toch)
Ik was er alleszins de vorige keer bij in Sportpaleis, en de volgende keer ook dus
Wat Bwoite zegt, toen was er wel echt momentum, Vorst de keer ervoor was niet uitverkocht. (Wel amper 3 maanden of voorhand aangekondigd toen, maar toch)
Ik was er alleszins de vorige keer bij in Sportpaleis, en de volgende keer ook dus