Gaming

gho ja,
persoonlijk ik heb het na remake gespeeld (part 1)
maar heb dan ook de OG gespeeld al

wat ik persoonlijk wel aanraad is de OG spelen
en dan crisis core
Zit te twijfelen om het verhaal online te bekijken ipv og te spelen, denk niet dat zo'n oude game mij nu nog wat lijkt... Ken het grootste gedeelte van het verhaal al en natuurlijk door Rebirth HET moment van die game ook al. Weet alleen niet of ik dit voor of na Revalations ga doen. Heb al met een paar vrienden en fans van de serie gesproken en kan mij al heel goed vermaken met alleen al de theorieën over dat laatste deel.

Iemand hier AC Shadows gespeeld?
Zit op dit moment de film Ran van Akira Kurosawa te kijken en kreeg enorm veel zin om AC Shadows te proberen (en hij is nog maar 30 euro).
Ook waren ze laatst tijdens een Gamekings review over AC best positief over Shadows. Ik weet dat er behoorlijk wat kritiek op de game is geweest, maar dat was eigenlijk nooit echt inhoudelijke kritiek over de gameplay, graphics etc.

Zelf wel fan van AC Oddysey, AC Origins en vond AC Mirage ook best prima. AC Valhalla vond ik dan weer niks.

Zit op dit moment de film Ran van Akira Kurosawa te kijken en kreeg enorm veel zin om AC Shadows te proberen (en hij is nog maar 30 euro).
Ook waren ze laatst tijdens een Gamekings review over AC best positief over Shadows. Ik weet dat er behoorlijk wat kritiek op de game is geweest, maar dat was eigenlijk nooit echt inhoudelijke kritiek over de gameplay, graphics etc.

Zelf wel fan van AC Oddysey, AC Origins en vond AC Mirage ook best prima. AC Valhalla vond ik dan weer niks.
ghost of tsushima is de betere keuze imo
inhoudelijk en gameplay wise

Zit te twijfelen om het verhaal online te bekijken ipv og te spelen, denk niet dat zo'n oude game mij nu nog wat lijkt... Ken het grootste gedeelte van het verhaal al en natuurlijk door Rebirth HET moment van die game ook al. Weet alleen niet of ik dit voor of na Revalations ga doen. Heb al met een paar vrienden en fans van de serie gesproken en kan mij al heel goed vermaken met alleen al de theorieën over dat laatste deel.
er is geen verkeerde keuze.
en kan je uiteraard ook gewoon doen wat bekijken op YT.
ik speel de OG om de zoveel tijd nog wel eens voor nostalgia reasons (net als 8 en 9)

Ik was helemaal Assasins Creed beu. Maar deze trok mij destijds toch door de setting. er zit wel verschil in de 2 characters waardoor er ook wat afwisseling is. Natuurlijk het blijft ergens zichzelf herhalen. Maar ik kon me goed vermaken.

Wel eens dat Ghost Of Tsushima mij nog meer wist te pakken. Ghost Of Yotei moet ik nog een keer oppikken.

Ja, was aardig saai en repetitief. Paar uurtjes leuk. Ik zou wachten tot je hem op Gamepass kunt proberen.

Users who are viewing this thread