Gaming

Ja, denk het wel. Maar die waren in Rebirth wat groter geworden. Het is een beetje Ubisoft meets Final Fantasy qua open wereld met een overkill aan sidequests en minigames.

De combat was echter zo super cool dat ik hem wel heb uitgespeeld. Dat maakte alles goed.

Ja, denk het wel. Maar die waren in Rebirth wat groter geworden. Het is een beetje Ubisoft meets Final Fantasy qua open wereld met een overkill aan sidequests en minigames.

De combat was echter zo super cool dat ik hem wel heb uitgespeeld. Dat maakte alles goed.
Oke en het verhaal is zoals je van Square Enix mag verwachten?

Zo, na maanden geen Nintendo Direct was dit wel een erruge tegenvaller. Zelda remake is tof (maar wat overbodig) en de nieuwe Fire Emblem ook.... maar op dat na was het vooral interessant voor gamers die alleen een Nintendoconsole in huis hebben. Heel veel oud spul.

De eerste 7 songs uit Stage Tour zijn inmiddels bekend:

- Static-X - Terminator Oscillator
- RHCP - Dani California
- Good Kid - Mimi’s Delivery Service
- Babymetal & Electric Callboy - RATATATA
- Ghost - Square Hammer
- Extreme - Get The Funk Out
- Weezer - Island in the Sun

Verder erg blij met de aankondigingen rondom Planet Zoo 2. Aviaries, Aquaria, en van alles aan quality of life upgrades.

Zo, na maanden geen Nintendo Direct was dit wel een erruge tegenvaller. Zelda remake is tof (maar wat overbodig) en de nieuwe Fire Emblem ook.... maar op dat na was het vooral interessant voor gamers die alleen een Nintendoconsole in huis hebben. Heel veel oud spul.
Kingdom Hearts was nog niet aangekondigd toch? Nog niet gespeeld maar is volgens mij een grote naam?

Tjah ze kunnen nou eenmaal maar zoveel aankondigen en als de verassingen dan gelekt worden valt het al snel tegen

007 was echt te gek.... maar ik dacht dat ik halverwege was en heb ineens de credits rollen. Dat is wel echt jammer zeg!

Heb nu een uur of 10 in Rebirth zitten ondanks dat ik het erg tof vind was het misschien toch niet handig om remake en rebirth zo snel achter elkaar te spelen. James Bond krijgt voor nu de voorkeur, ben benieuwd!

• Leuk
Waarderingen: Dante en Timmetje
Saros inmiddels uitgespeeld op de PS5. Speelde heerlijk en een stuk makkelijker (te maken) dan Returnal.

Merkte wel dat het verhaal me iets minder deed, maar gameplay was wel echt top.

Nu Clair Obscur: Expedition 33 spelen :)

• Leuk
  • On fire
Waarderingen: Joslittel en luluasas
na maanden van gaming droogte
(hello baby ;) )
probeer ik vanaf afgelopen zondag wat stukjes te gamen, en meer bepaald heb ik besloten om eerst door mijn enorme backlog te gaan voor ik nog iets nieuw koop (buiten de 2 preorders die nog binnen zullen komen)

we hebben een stapeltje van 5 games genomen waar er minstens 1 moet van uitgespeeld worden voor er een andere game kan worden toegevoegd
de 5 waar we met starten zijn: Mouse PI, AC Odyssee, Uncharted legacy of thieves collectie, Claire obscure 33 en final fantasy 8 remastered

net door de tutorial van mouse pi want bewegen is even vrij pittig op console want sinds zaterdag 2 open wondes op mijn rechterhand. welke gisteren professioneel zijn opgevolgd en we dus iets meer kracht kunnen zetten en bewegen met mijn vingers :D

tot zover is mouse pi wel een leuk sfeer gamepje

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Vandaag worden zowel nieuwe dieren bekend gemaakt voor Planet Zoo 2 (elke dinsdag) als ook nieuwe songs voor Stage Tour (voor tweede week op rij ook dinsdag). Een mooie dag dus.

(hello baby ;) )
probeer ik vanaf afgelopen zondag wat stukjes te gamen, en meer bepaald heb ik besloten om eerst door mijn enorme backlog te gaan voor ik nog iets nieuw koop (buiten de 2 preorders die nog binnen zullen komen)

we hebben een stapeltje van 5 games genomen waar er minstens 1 moet van uitgespeeld worden voor er een andere game kan worden toegevoegd
de 5 waar we met starten zijn: Mouse PI, AC Odyssee, Uncharted legacy of thieves collectie, Claire obscure 33 en final fantasy 8 remastered

net door de tutorial van mouse pi want bewegen is even vrij pittig op console want sinds zaterdag 2 open wondes op mijn rechterhand. welke gisteren professioneel zijn opgevolgd en we dus iets meer kracht kunnen zetten en bewegen met mijn vingers :D

tot zover is mouse pi wel een leuk sfeer gamepje
Kende Mouse PI niet, maar op eerste gezicht lijkt me dit een toffe voor de Steam Deck. Ik ga het eens beter bekijken.

(hello baby ;) )

Gister de credits gezien van James Bond, eigenlijk precies wat ik ervan verwachtte en hoopte, geen game of the year voor mij maar wel een hele vermakelijke game.

Ja die backlog, dat is wel een dingetje ook bij mij. Heb mijzelf voorgenomen dat ik naast mijn ene pre-order niets meer ga kopen tot en met GTA 6 uitkomt. De planning in tot nu toe deze volgorde is: FF7 Rebirth afmaken ( ben bij hoofdstuk 12 en als de hoofdstukken ongeveer allemaal even lang duren dan hoef ik niet zo lang meer), Black Flag Resynched, Mass Effect 1, Nier Automata en Wolferine. Denk dat ik het nooit ga redden maar mocht ik nou op een of andere manier nog meer tijd hebben dan kunnen Mass Effect 2 en 3 er ook nog bij.

Gister de credits gezien van James Bond, eigenlijk precies wat ik ervan verwachtte en hoopte, geen game of the year voor mij maar wel een hele vermakelijke game.

Ja die backlog, dat is wel een dingetje ook bij mij. Heb mijzelf voorgenomen dat ik naast mijn ene pre-order niets meer ga kopen tot en met GTA 6 uitkomt. De planning in tot nu toe deze volgorde is: FF7 Rebirth afmaken ( ben bij hoofdstuk 12 en als de hoofdstukken ongeveer allemaal even lang duren dan hoef ik niet zo lang meer), Black Flag Resynched, Mass Effect 1, Nier Automata en Wolferine. Denk dat ik het nooit ga redden maar mocht ik nou op een of andere manier nog meer tijd hebben dan kunnen Mass Effect 2 en 3 er ook nog bij.
het ding is bij mij is de playstation backlog zo huge dat die terug gaat tot ps3.
en ik wil ze graag allemaal uit hebben
dus voor de komende jaren zit ik echt wel goed (en zeker als ps6 digital only wordt zoals aangekondigd) ga ik heel zachtjes mijn physical games beginnen afvinken!

Ik skip GTA helaas. Digital only is no buy.
Ben het er ook niet mee eens maar kan het niet over mijn hart krijgen om die te skippen, ben eerlijk gezegd al blij dat ik nog wel een doosje erbij kan krijgen.

Ik snap wel wat je bedoelde toen je zei dat FF7 een beetje Ubisoft achtig is qua map, er is zoveel te doen en eigenlijk voelt het grotendeels niet heel betekenisvol voor het verhaal dat het wilt vertellen. Vermaak mij wel heel goed met het verhaal, alle karakters zijn interessant, schrijfwerk is goed al is het wel heel vaak van punt a naar b waar 1 of 2 van de karakters een verleden heeft. Heb er vertrouwen in dat de climax van het spel iets meer actie is en de stakes worden verhoogd voor de laatste game.

het ding is bij mij is de playstation backlog zo huge dat die terug gaat tot ps3.
en ik wil ze graag allemaal uit hebben
dus voor de komende jaren zit ik echt wel goed (en zeker als ps6 digital only wordt zoals aangekondigd) ga ik heel zachtjes mijn physical games beginnen afvinken!
Ja trieste ontwikkeling is het. De games die ik opnoemde heb ik dan wel gratis via PSPlus/EAPlay of fysiek thuis liggen, ik blijf ook fysiek kopen, ik heb al mijn spellen op volgorde van 1ste keer spelen in de kast liggen, heel leuk om soms nog eens doorheen te kijken.

Users who are viewing this thread