Festival Hitte Topic

Zelf vroeger ook weekenden Decibel en Defqon geweest, over het algemeen prima en hele fijne gemoedelijke sfeer, maar er lopen ook wel is bepaalde types rond, die niet vies zijn van een relletje hier en daar.

Wel respect dat ze het cancelen (manier waarop kan anders) , dit zijn geen temperaturen om in de volle zon een hele dag te stampen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pommer
Wel een goed voorbeeld van ‘het moet eerst fout gaan’. Als er straks op een groot festival meerdere incidenten zijn door het warme weer, dan worden de protocollen ook weer herzien.

Het is niet alleen voor de bezoeker, maar natuurlijk ook voor de werknemers die in uitzonderlijke temperaturen je biertje tappen.
 

Users who are viewing this thread