Graspop Metal Meeting 2027

Ik hoorde vandaag dat Rammstein blijkbaar op zoek is naar personeel voor een zomertournee in 2027, mogelijk een festivaltournee? Dat zou realistisch kunnen zijn, aangezien het schandaal rond Till Lindemann hen zeker veel geld heeft gekost, wat ze graag terug willen verdienen. Gezien het feit dat Tills soloproject vorig jaar headliner was, is het ook mogelijk dat Rammstein Graspop als headliner zou kunnen afsluiten.
Heeft het hen veel geld gekost? De toernee waarmee ze al voor de vierde keer het podium gebruikten verkocht nog steeds goed.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Loek123
Moeten ze eerst weer onder LN willen vallen
Rammstein is trouwens geen LN band. Die zitten bij Green House Talent. Dus als die een live nation festival spelen, zullen ze nog extra doorvragen lijkt me

Fair enough, de kans dat Rammstein überhaupt beschikbaar komt voor de festivals is klein. Zelf stadions uitverkopen is altijd lucratiever.
 
  • Leuk
Waarderingen: won666 en Loek123
Ik snap wel dat linkin park mooi zou staan op de affiche maar voelt toch wat als sloppy seconds na 1st werchter en dan een apart festival.

Zou liever een grote naam zien staan die niet al 2jaar rondhangt en waarbij ik dan het idee heb dat Graspop enkel goed is als laatste keuze
 
Ik snap wel dat linkin park mooi zou staan op de affiche maar voelt toch wat als sloppy seconds na 1st werchter en dan een apart festival.

Zou liever een grote naam zien staan die niet al 2jaar rondhangt en waarbij ik dan het idee heb dat Graspop enkel goed is als laatste keuze
Wat verwacht je dan precies?
 
Ik ga mijn voorspellingen en verwachtingen voor de headliners van 2027 delen.

Donderdag Southstage: Linkin Park Northstage: Korn
Vrijdag S Ghost ,N Sleeptoken
Zaterdag met 3 grote bands S Gojira en Machine Head, N Parkway Drive Zondag: S Bon Jov ,N Faith No More of Powerwolf
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123
Ik ga mijn voorspellingen en verwachtingen voor de headliners van 2027 delen.

Donderdag Southstage: Linkin Park Northstage: Korn
Vrijdag S Ghost ,N Sleeptoken
Zaterdag met 3 grote bands S Gojira en Machine Head, N Parkway Drive Zondag: S Bon Jov ,N Faith No More of Powerwolf
Linkin Park EN Korn op een dag zou wel echt fantastisch geboekt zijn! weet wel niet of een Ghost x Sleep Token goed zou aanslaan
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel
Hellfest heeft sowieso al standaard 6 podia. Die vullen ze met gemak, zonder veel beroep te doen op Franse acts.
Toen ze enkele jaren geleden dat dubbel weekend deden zaten daar ook relatief weinig dubbels in, dus zaten ze ook aan meer dan 300 unieke acts.
Voordeel dat ze nu hebben tov toen de 2 weekends is dat de dubbele mainstage gewoon blijft (die moesten ze toen 2 weekends vullen). Het zijn de kleinere niche podia die nu een dubbeltje krijgen. Geloof me vrij, het is niet zo moeilijk om 16 ipv 8 acts te boeken in de black, death, prog, post, stoner, hardcore, punk niches, en daar hoef je echt niet te grijpen naar onbekende Franse bands.
Al zeg ik ook geen nee tegen Bruit, Hypno5e, Houle, Regarde les hommes tomber, Year of no light, Klone, Lost in Kyiv, Mourir en zo kan ik nog wel even doorgaan...
Ik kijk vooral uit naar al het moois dat daardoor "in de buurt" is en hopelijk gaat graspop dan mee in de mooie boekingen!
idd zo moeilijk is het niet om bands in alle subgenres te vinden die willen spelen op HELLFEST denk ik, he moet enkel financieel en logistiek ook allemaal haalbaar zijn natuurlijk.
En ik zou eventueel ook met themapodia werken.
1 podium enkel black metal
1 enkel death metal
1 enkel folk metal
1 enkel prog
enzovoorts dat de fans niet al te ver moeten wandelen voor hun favoriete bands te zien.
 

Users who are viewing this thread