Graspop 2026: de beste optredens volgens het forum

Blommie

Headliner
9 sep 2019
5.152
7.603
Liefste Graspoppertjes,

Na een fantastisch weekend is het altijd fijn om terug te blikken. We kregen tropische hitte te verduren, maar daardoor kregen we ook met ongewone stormen te maken. Het leek wel alsof de duivel zelf ermee gemoeid ging. Aan de rijen te zien viel de mitraillette goed in de smaak. Al prefereer ik zelf toch die hele pizza. Maar het allerbelangrijkste om op terug te blikken blijven natuurlijk de concerten: Wie wordt de opvolger van Parkway Drive en Nine Inch Nails?

De opzet is nog steeds even simpel: geef uw top 10 (van 1 naar 10 geordend) van het weekend door (geen ex-aequo's aub) en ik stel de ultieme lijst van 2026 samen. Hopelijk krijgen we weer evenveel lijstjes van jullie binnen en maak zeker een account aan om die van jou ook door te sturen lieve anonieme volgertjes.

Minder dan een top 10 is uiteraard ook goed, dan stop ik gewoon met tellen na de laatste act (je moet dus geen punten geven aan acts die je niet goed vond)

Als je uw lijstje in het andere topic hebt gepost, gelieve die dan nog eens hier te posten. Als ik uw bericht een like heb gegeven, heb ik uw lijstje behandeld en moet je aanpassingen even vermelden.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: saignant en Loek123
Ik zal maar de spits afbijten. Jammer van een aantal gemiste shows door drukte/hitte maar dit waren mijn 10 meest memorabele shows. 😇

1. Lionheart
2. Electric Callboy
3. Bring Me The Horizon
4. Bad Omens
5. President
6. Three Days Grace
7. Breaking Benjamin
8. P.O.D.
9. Architects
10. The Offspring

Ben alleen op zaterdag geweest, dus ik maak er een top 5 van :

1. Avatar
2. Lacuna Coil
3. Uncle Acid & the Deadbeats
4. Bring Me The Horizon
5. Feuerschwanz

1. Architects
2. Within Temptation
3. The Pretty Wild
4. Knocked Loose
5. Periphery
6. Kublai Khan TX
7. Ice Nine Kills
8. Kuazar
9. Dying Wish
10. Fleddy Melculy

• Leuk
Waarderingen: BlackwaterPark
1. Bring Me The Horizon
2. Three Days Grace
3. Breaking Benjamin
4. The Offspring
5. Bad Omens
6. Architects
7. A Day To Remember
8. Thornhill
9. We Came As Romans
10. Alter Bridge

Ook eervolle vermeldingen voor de coverbands in de metaldome, met name St. Jimmy's, Slip-Not en Chop Suey vond ik echt dik.

Grootste tegenvaller zoals al vaker benoemd Limp Bizkit. Ook INK kon ik niet zo veel mee. Verder eigenlijk alleen maar (zeer) goeie shows gezien.

1: Bring Me The Horizon
2: Bad Omens
3: Electric Callboy
4: Within Temptation
5: Trivium
6: Knocked Loose
7: Mastodon
8: Breaking Benjamin
9: Mantah
10: Fleddy Melculy

Honourable mention voor Triggerfinger, We Came As Romans, Alter Bridge die net buiten de top 10 vallen

Slechtste shows waren van Limp Bizkit en Base Nine Kills, heel jammer want ik keek echt hard uit naar deze twee

• Leuk
Waarderingen: Pommer

Users who are viewing this thread