Best Kept Secret 2027

Wie hebben er hier ervaring met een wat chillere manier van slapen dan de reguliere festivalcamping op BKS? Ik vond het lange tijd zonde om daar nog relatief veel geld aan uit te geven, maar nadat ik dit jaar na twee slechte nachten nog amper energie over had op zondag, overweeg ik voor volgend jaar wel hier dan maar een andere keuze in te maken.

- Heeft er iemand op Secret Fields gestaan? Zo ja: hoe zat het daar met het geluid 's nachts (van anderen op die camping en van het festivalterrein?)
- heeft er iemand in die Vd Valk of Bastion geslapen? Zo ja: hoe lang duurt de fietstocht? En kan je op vrijdag alvast je spullen droppen en 's nachts inecheken?
- Zijn er mensen nog enthousiast, of juist niet, over andere opties op niet al te grote afstand (als je niet met een groep bent die groot genoeg is voor een huisje op het terrein)?
 
Wie hebben er hier ervaring met een wat chillere manier van slapen dan de reguliere festivalcamping op BKS? Ik vond het lange tijd zonde om daar nog relatief veel geld aan uit te geven, maar nadat ik dit jaar na twee slechte nachten nog amper energie over had op zondag, overweeg ik voor volgend jaar wel hier dan maar een andere keuze in te maken.

- Heeft er iemand op Secret Fields gestaan? Zo ja: hoe zat het daar met het geluid 's nachts (van anderen op die camping en van het festivalterrein?)
- heeft er iemand in die Vd Valk of Bastion geslapen? Zo ja: hoe lang duurt de fietstocht? En kan je op vrijdag alvast je spullen droppen en 's nachts inecheken?
- Zijn er mensen nog enthousiast, of juist niet, over andere opties op niet al te grote afstand (als je niet met een groep bent die groot genoeg is voor een huisje op het terrein)?
Wij gaan altijd naar vd Valk. Fietsen is 20 minuten en dan ben je bij de polsbndjestent.
Ik denk dat je vraag van snachts inchecken wel kan en je spullen droppen. Er is altijd personeel. Vraag het even na voor de zekerheid. Je kunt trouwens digitaal inchecken en telefoon als pas gebruiken.

Slapen gaat echt goed daar. Grote kamers, lekkere ruime badkamers met regendouche en bad. En een uitmuntend ontbijt.
 
Wij gaan altijd naar vd Valk. Fietsen is 20 minuten en dan ben je bij de polsbndjestent.
Ik denk dat je vraag van snachts inchecken wel kan en je spullen droppen. Er is altijd personeel. Vraag het even na voor de zekerheid. Je kunt trouwens digitaal inchecken en telefoon als pas gebruiken.

Slapen gaat echt goed daar. Grote kamers, lekkere ruime badkamers met regendouche en bad. En een uitmuntend ontbijt.
En hoe vroeg moet je er bij zijn om het te boeken voor een redelijk normale prijs?
 
En hoe vroeg moet je er bij zijn om het te boeken voor een redelijk normale prijs?
Tja dat is het geheim. Ze weten precies wat ze moeten vragen en dat is veel tijdens BKS. Maar abboneer je op de nieuws/aanbiedingenbrief en kijk of er een actie loopt van drie nachten voor de prijs van twee. Soms, soms heb je dan geluk. Maar niet verder vertellen.
 
Wie hebben er hier ervaring met een wat chillere manier van slapen dan de reguliere festivalcamping op BKS? Ik vond het lange tijd zonde om daar nog relatief veel geld aan uit te geven, maar nadat ik dit jaar na twee slechte nachten nog amper energie over had op zondag, overweeg ik voor volgend jaar wel hier dan maar een andere keuze in te maken.

- Heeft er iemand op Secret Fields gestaan? Zo ja: hoe zat het daar met het geluid 's nachts (van anderen op die camping en van het festivalterrein?)
- heeft er iemand in die Vd Valk of Bastion geslapen? Zo ja: hoe lang duurt de fietstocht? En kan je op vrijdag alvast je spullen droppen en 's nachts inecheken?
- Zijn er mensen nog enthousiast, of juist niet, over andere opties op niet al te grote afstand (als je niet met een groep bent die groot genoeg is voor een huisje op het terrein)?
Wij waren er dit jaar alleen op zaterdag, dus hadden een camping in de buurt geboekt voor één nachtje. Was een minicamping met hoofdzakelijk gepensioneerden en een enkeling die ook naar BKS ging. Op een half uurtje fietsen. Kostte heel weinig en had je alle rust en een toilet/douchegebouw dichtbij. Heerlijk geslapen.

En dat hadden we vrij laat pas geboekt, dus ongetwijfeld dat er nog campings dichterbij zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Matthijs
Wie hebben er hier ervaring met een wat chillere manier van slapen dan de reguliere festivalcamping op BKS? Ik vond het lange tijd zonde om daar nog relatief veel geld aan uit te geven, maar nadat ik dit jaar na twee slechte nachten nog amper energie over had op zondag, overweeg ik voor volgend jaar wel hier dan maar een andere keuze in te maken.

- Heeft er iemand op Secret Fields gestaan? Zo ja: hoe zat het daar met het geluid 's nachts (van anderen op die camping en van het festivalterrein?)
- heeft er iemand in die Vd Valk of Bastion geslapen? Zo ja: hoe lang duurt de fietstocht? En kan je op vrijdag alvast je spullen droppen en 's nachts inecheken?
- Zijn er mensen nog enthousiast, of juist niet, over andere opties op niet al te grote afstand (als je niet met een groep bent die groot genoeg is voor een huisje op het terrein)?
Alle keren dat ik solo naar BKS ben gegaan heb ik er voor gekozen een Airbnb in Tilburg te nemen en vanuit daar dagelijks op en neer te fietsen. Vanuit centrum Tilburg is het in mijn tempo ongeveer 20 minuten en wat mij betreft prima te doen. Naast het comfort van een goed bed en douche, zou ik denk ik ook niet zo goed weten wat ik met mijzelf aan moet totdat het festival terrein opengaat als ik op de camping zou staan. Nu kan ik lekker ergens in de stad gaan ontbijten oid. Ik heb nu alweer wat geboekt voor volgend jaar. Ietwat aan de verkeerde kant van de stad (qua afstand), maar boek altijd met flexibele annulering. Gedurende het jaar check ik dan met enige regelmaat of er iets beters voorbij komt nog. Enige puntje om op te letten is dat de OV fietsen meestal op zijn als ik aankom in Tilburg en vaak staat er ook al een rij met mensen te wachten op een fiets. Dit jaar was ik rond 12:00 in Tilburg en was het ongeveer 20 minuten wachten. Langste wat ik ooit gewacht heb is ongeveer een uur denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi

Users who are viewing this thread