Wat luister je nu?

De voorbije weken weer heel wat leuke nieuwe singles uitgekomen die hier on repeat staan :)

Steve Lacy - the feeling (neo-soul, nieuw album 17 juli)

FLO - Don't Break Her Heart (R&B, nieuw album 24 juli)

WILLOW - Talk On The Hill (Art Rock/Pop, nieuw album 24 juli)

Tomatomat - Orange Runway (K-pop/Dance-pop, EP is uit)

Quadeca - Baby Steps (Folk Pop, album uit ergens dit jaar)

• Leuk
Waarderingen: mattman en Fluxion
Ik heb gisteren via een Reddit topic dit Franse radiostation ontdekt, en heb t sindsdien al op repeat staan!

Het idee is dat het een soort gecureerde maar toch eclectische muziekstream is, met minimaal gepraat en geen advertenties.

Toen ik m vanochtend op zette kreeg ik achter elkaar de Batman theme uit de 60's, My Baby, Gil-Scott Heron, een Indiaanse funk/folk track, wat Franse hiphop uit de zeroes, en dan weer door naar wat gitaarmuziek... Gaat t goed doen voor fans van selector-sets van bijv Floating Points, Hunee, Four Tet etc.

Ah na even zoeken heeft Dansende Beren ze gepost hehe
Lap, betrapt :LOL: maar inderdaad héél af en toe staat daar wel iets boeiend maar hoe komen zij er dan weer aan?
Los daarvan zijn er wel tientallen potentiële bronnen in m'n jarenlange bookmarks.

Maat hoe kom jij hier ineens aanzetten met een vet nummer van een band waarvan dit het eerste nummer is en er 340 views zijn
Niet het antwoord in dit geval, maar elke keer als ik zoiets zelf ontdek is dat bijna uitsluitend dankzij het YouTube algoritme. Vaak zitten er echt scherpe aanbevelingen in het lijstje van aanbevolen video's, inderdaad regelmatig van die dingen met enkele honderden views waarvan je denkt 'hoezo raden jullie juist dit aan?' Alleszins, ik heb op die manier al veel goeie tips gekregen, veel meer dan via andere streamingdiensten.

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: B0G5 en BlackwaterPark
Ninjajirachi klikt eindelijk en ik ben compleet weggeblazen. Wat een zalige energie. 180 linkerbaan en op vol volume aub.

Tevens staat het nieuwe live album van Bon Iver laatste tijd heel vaak op. Heb weinig met live albums, maar de live versies klinken zoveel voller en rijker. Echt wel eens live zien als hij weer eens gaat touren.

• On fire
Waarderingen: Dante
Ninjajirachi klikt eindelijk en ik ben compleet weggeblazen. Wat een zalige energie. 180 linkerbaan en op vol volume aub.
Zo'n bericht maakt mij blij :)
Dat album is oprecht uitgegroeid tot één van m'n favorieten van dit decennium. Als je de kans hebt om haar show nog mee te pikken op een festival deze zomer: geen seconde twijfelen!

• Leuk
Waarderingen: Dante en fred alweer..
Zo'n bericht maakt mij blij :)
Dat album is oprecht uitgegroeid tot één van m'n favorieten van dit decennium. Als je de kans hebt om haar show nog mee te pikken op een festival deze zomer: geen seconde twijfelen!
Het is de eerste keer sinds dat Fred Again met dat blauwe album uitkwam dat ik zo enthousiast ben van toch wel EDM. Het voelt ook echt als een album met songs, elektronische artiesten hebben er soms het handje van eigenlijk vooral een hele lange EP te maken in de vorm van een album die dan niet echt lekker flowt. Het loodst me zalig de werkdag door op 3 uur slaap en een kater ❤️

Zag inderdaad al dat ze op Lowlands stond, helaas is een meerdaags festival niks voor mij. Maar een andere keer ga ik er zeker graag heen, de live(?)energy is in ieder geval on point.

• Leuk
Waarderingen: Dante

Users who are viewing this thread