Wat luister je nu?

De voorbije weken weer heel wat leuke nieuwe singles uitgekomen die hier on repeat staan :)

Steve Lacy - the feeling (neo-soul, nieuw album 17 juli)

FLO - Don't Break Her Heart (R&B, nieuw album 24 juli)

WILLOW - Talk On The Hill (Art Rock/Pop, nieuw album 24 juli)

Tomatomat - Orange Runway (K-pop/Dance-pop, EP is uit)
 

Users who are viewing this thread