Lowlands 2026

Ik zou daar niet zo zeker van zijn. Camping 6 wordt volgens mij gewoon klaargemaakt hoor. Stel dat door geweldige weersverwachtingen alle resterende kaarten op de laatste dag toch nog de deur uitvliegen, dan kan je niet alsnog een camping opbouwen als organisatie.

• Leuk
Waarderingen: @Marc
Verwacht maar niet dat ze gaan uitverkopen. Ze hebben natuurlijk heel wat vergelijkingsmateriaal kunnen verzamelen in de loop der jaren en weten nu dat ze max op 55k uit zullen komen. Wel jammer dat ze dan idd net een camping niet in gebruik nemen waar je normaliter nog een beetje rust kan vinden.

• Leuk
Waarderingen: daily
Verwacht maar niet dat ze gaan uitverkopen. Ze hebben natuurlijk heel wat vergelijkingsmateriaal kunnen verzamelen in de loop der jaren en weten nu dat ze max op 55k uit zullen komen. Wel jammer dat ze dan idd net een camping niet in gebruik nemen waar je normaliter nog een beetje rust kan vinden.
Hoeveel kaartjes zie jij vandaag op T/M? Dan werk ik zo even de zondag bij. Vind het heel irritant dat prijs en aanbod toenemen 😤

Ik zou daar niet zo zeker van zijn. Camping 6 wordt volgens mij gewoon klaargemaakt hoor. Stel dat door geweldige weersverwachtingen alle resterende kaarten op de laatste dag toch nog de deur uitvliegen, dan kan je niet alsnog een camping opbouwen als organisatie.
Waarom zou je hem dan dichthouden. Die paar 1000euro schoonmaakkosten?

Achja en door, al kan ik heel slecht tegen veranderingen 😅

Waarom zou je hem dan dichthouden. Die paar 1000euro schoonmaakkosten?

Achja en door, al kan ik heel slecht tegen veranderingen 😅
Komt natuurlijk wel iets meer bij kijken dan alleen maar schoonmaakkosten. Het lijkt me dat er wel een keuze gemaakt gaat worden door de organisatie wanneer echt duidelijk is dat een bepaald aantal in de kaartverkoop niet gehaald gaat worden. Ze zullen niet die hele camping gaan optuigen wanneer het echt duidelijk is dat dit niet nodig is. Ik denk ook dat ze die beslissing wel relatief lang voor zich uit kunnen schuiven.

Goh, ik ben juist blij met dit soort dingen. Ik gun Lowlands het aller beste, en ik acht de organisatie goed genoeg om zich weer te herpakken. Maar als bezoek gaat dit gewoon stukken comfortabeler worden hoop ik.

Dit kan juist eens een heel sterke editie worden. #zinin.

Ja het is ergens jammer dat je geen commercieele klapper er tussen hebt gezeten, of die band die net nu die doorbraak maakt, maar wie weet. Het is een line-up vol met (jong) talent, laten zij zichzelf maar bewijzen. Op de playlist ben ik soms echt aan het genieten. Dus ik denk wel dat het goed gaat komen.

Users who are viewing this thread