Lowlands 2026

Ik zie ze wel adverteren online maar ook niet dat je denkt: Wat bizar veel.

Zou het kunnen dat ze zich niet zoveel zorgen maken?

Het lijkt er niet echt op dat ze hele andere dingen doen dan voorgaande jaren. Een paar social media campagnes is nou niet echt full force marketing/adverteren lijkt me. Doe nog even een podcast of geef gewoon dat blokkenschema, ik wil "waarom die twee acts precies tegelijk?!" kunnen roepen. Zet er voor mij part ook een paar vraagtekens in, hype it up!

Ik hoorde op de DRTH van 1 vd leveranciers dat de kaartverkoop van LL ongeveer gelijk lag met DTRH.
Dat zou betekenen rond de 42K begin juli.
Dan wordt het lekker rustig op het terrein ;-)

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Dit jaar naar Primavera en DTRH geweest met het idee dat ik daardoor OK zou zijn met lowlands skippen dit jaar (vriendin is 24 augustus uitgerekend), maar man o man wat begin ik nu FOMO te krijgen

Ik hoorde op de DRTH van 1 vd leveranciers dat de kaartverkoop van LL ongeveer gelijk lag met DTRH.
Dat zou betekenen rond de 42K begin juli.
Dan wordt het lekker rustig op het terrein ;-)
We gaan een hele rustige editie tegemoet, maar dat doen ze zichzelf ook wel een beetje aan. Zelf vind ik de line up heerlijk, maar als je vorig jaar met dit jaar vergelijkt dan doe je natuurlijk niet aan klantenbinding en sla je een hele andere weg in. Waar wij vorig jaar nog met twaalf man en vrouw waren, zijn we dit jaar maar met z'n vieren.
Ik vernam trouwens dat er momenteel een kleine 50k zouden zijn verkocht, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet hoe betrouwbaar mijn bron is, aangezien ik hem nog niet zo lang ken, maar normaliter kraait hij geen onzin uit.

• Leuk
Waarderingen: StevieU2
In het midden?
Wanneer het er 52K zijn klopt dat qua % weer wat meer bij DTRH .
Evengoed ga je dat wel merken

Ergens in die hoek lijkt me aannemelijk ja, verwacht dat het qua % vergelijkbaar loopt als DTRH. Dat was op DTRH zeker voelbaar en dat gaat het op Lowlands ook zijn. Voor de bezoekers ervaring is dat top!

Users who are viewing this thread