Lowlands 2026

Volgens dtrh-topic 50k tickets verkocht. Ik weet niet of we dat moeten geloven, maar het is bar-weinig.

Hebben we het nu over Lowlands of DTRH qua aantallen? Want vorig jaar waren er 50.000 bezoekers op DTRH.

Over het comedyprogramma: de show van Merijn Scholten is heel goed (ik vind hem beter dan zijn eerste show). En zijn boodschap over lanterfanten past perfect op een festival.

Ik denk eigenlijk dat de kaartverkoop van Lowlands niet zo enorm tegenvalt en dat ze vooral bij dtrh wat meer problemen hebben. Ik ga er vanuit dat we het bij Lowlands niet eens echt gaan merken. Gebaseerd op niks anders dan onderbuikgevoelens.
En sowieso is DTRH goed alternatief voor mensen die naast BKS tickets gegrepen hebben. Als ik zelf de mogelijkheid had om te gaan, had ik misschien wel last minute dtrh tickets gehaald.

Pfoe wel een beetje te doen met de mensen die dit weekend in Biddinghuizen op het festival terrein rondlopen. Geen gezonde temperaturen om een weekend festival te bezoeken.

• Leuk
Waarderingen: CVS
Maar dan dus ook minder bars, personeel, ruimte... Je merkt het, maar met mate.
Campings, zie LL15. Uiteindelijk is er wel 1 van de 2 open gegaan.

Pfoe wel een beetje te doen met de mensen die dit weekend in Biddinghuizen op het festival terrein rondlopen. Geen gezonde temperaturen om een weekend festival te bezoeken.
Zeg dat. Qua weer hebben we sowieso erg veel geluk gehad de afgelopen jaren. In 2022 paar hoosbuien, vorig jaar die warme donderdag, maar verder eigenlijk perfect festivalweer gehad!

Moet er niet aan denken om met 36 graden op het terrein te staan. Of met nachttemperaturen van dik 20 graden je tent in te moeten…

Ik ga dit jaar naar mijn eerste keer Lowlands. Ik ben nog een beetje aan het dubben over hoe een kaartje te kopen. Kunnen er nog tweedehandstickets met een lagere prijs gekocht worden, en zo ja wanneer, of gaat alles tegenwoordig voor de volle mep via Ticketmaster?

Ook kom ik vooral voor het dagprogramma en zoek ik op de camping een rustig plekje waar je minder last heb van het geluid van het festivalterrein en feestgangers op de camping gedurende de nachtelijke uurtjes. Hebben mensen hier nog tips voor?

Mijn dank is groot!

Nice! Alvast veel plezier!

De resale-ticket-war is dit jaar wat onvoorspelbaar omdat er veel meer mensen zitten te azen op goedkope last minute tickets en daartegenover staat dat er weinig mensen een ticket hebben gekocht. Bij eerdere festivals (BKS, Pinkpop en nu ook DTRH) zie je dat de ticketprijs niet echt heel veel daalt. Bij DTRH was de prijs drie weken voor het festival het goedkoopst in de resale, maar dan spreek je over 20 euro goedkoper.

Wat betreft de camping: vermeid vooral camping 2, 3 en 4. Dat zijn de campings die het meest dichtbij liggen maar staan ook wel bekend als de party-campings. Persoonlijk zou ik zoeken naar een plek achter op camping 1, als je helemaal safe wilt zitten kan je meteen een plekje zoeken op camping 5. Voor je gevoel, camping 1 is ongeveer 5 minuten lopen naar het terrein en bij camping 5 is dat snel 15 minuten. Het is een beetje afhankelijk van hoe vroeg je er bent ook, hoe later je komt hoe waarschijnlijker je op 5 terecht komt.

Hopelijk helpt dit :)

• Geweldig
Waarderingen: BelugaBob
camping 1 is ongeveer 5 minuten lopen naar het terrein en bij camping 5 is dat snel 15 minuten. Het is een beetje afhankelijk van hoe vroeg je er bent ook, hoe later je komt hoe waarschijnlijker je op 5 terecht komt.
Wel als kanttekening dat camping 1 een stuk verder lopen is met je spullen vanaf het parkeerterrein vergeleken met camping 5 of 6.

Scheelt al wel dat de brug des doods er niet meer staat.

Moet er niet aan denken om met 36 graden op het terrein te staan. Of met nachttemperaturen van dik 20 graden je tent in te moeten…
Sterker nog, ik zou dan gewoon overwegen om niet te gaan.. Ik vond een dag mijn dochter vermaken met dit weer al loodzwaar, laat staan een hele dag in de zon met 36 graden tussen de Bravo, Heineken en Alpha heen en weer rennen.

Users who are viewing this thread