Pukkelpop 2026

CDW, Oscar & The Wolf en Pommelien toeren allemaal als Belgische artiest. Met Royal Blood (voel het kippenvel even over je armen gaan) heb je nog een rockerige optie. Fontaines DC tourt ook en is op weg richting Ierland.

Hoop het niet dat het gebeurt, Yungblud was op RW gewoon 1,5 uur een vat energie waar je maar kon uit blijven tappen. Wat mij betreft ideale headliner voor dag 1

• Leuk
Waarderingen: bartv, Mr. Y en Chiel
Ja, nog zeker een mainstage naam op zaterdag, 2 liftnamen op de zondag en zo nog hier en daar een naam.
Vorig jaar kwam de timetable op een augustus en werden zowel de timetable als vijf nieuwe namen gegeven. Belangrijk daarbij is dat ze tevens toen de vervanger gaven van een zieke grote naam op PKP 2025 vrijdag (Michael Kiwanuke op de main). Kan voor mij perfect zijn dat ze nu tegelijkertijd een vervanger voor Yungblud en eventueel nog andere annulaties, enkele nieuwe namen en de timetable.

• Leuk
Waarderingen: boilerfun
Vorig jaar kwam de timetable op een augustus en werden zowel de timetable als vijf nieuwe namen gegeven. Belangrijk daarbij is dat ze tevens toen de vervanger gaven van een zieke grote naam op PKP 2025 vrijdag (Michael Kiwanuke op de main). Kan voor mij perfect zijn dat ze nu tegelijkertijd een vervanger voor Yungblud en eventueel nog andere annulaties, enkele nieuwe namen en de timetable.
Als dat zou gebeuren zal Yungblud zelf wel eerst communiceren, staan nog een resem andere concerten op de agenda voor PKP.

• Leuk
Waarderingen: davadude
Als dat zou gebeuren zal Yungblud zelf wel eerst communiceren, staan nog een resem andere concerten op de agenda voor PKP.
Mocht hij nu al weten dat hij niet zal spelen wegens verlenging verblijf in Malibu dan zal hij dit normaal wel vandaag donderdag of ten laatste vrijdag laten weten. Dat spaart zijn fans ook een trip uit naar de locatie van zijn concert op dinsdag 28 juli. En wellicht is het dan ineens voor een hele sliert concerten.
Maar wie weet, gaat hij toch binnenkort terug de baan op.

Geese vs. Basement
Fiddlehead vs. Kelis
Djo vs. Ijsland
Teen Mortgage vs. Wunderhorse
Maruja vs. Wet Leg
Deafheaven vs. Dijon
Amyl and the Sniffers vs. JPEGmafia
Trash Talk vs. Denzel Curry
Blood Orange vs. Speed

Djo - IJsland en Dijon-Natasha blijven voor mij de grootste clashes.

Geese-Ninajirachi ook een hele onverwachte pijnlijke..

Users who are viewing this thread