Pukkelpop 2026

Omdat het nog tot oktober of november wachten is op de officiële pkp26 line-up poster op de Pukkelpop website en ik een beeld wilde krijgen en benieuwd was hoe ChatGPT denkt hoe hij er mogelijks uit komt te zien heb ik er eentje laten maken door ChatGPT let niet op de line-up daar staan een paar fouten bij om 1 of andere reden blijft hij dat fout geven het is en blijft ai ook dat is niet foutloos maar voor mij ging het vooral over het ontwerp dus voor de rest ziet het er heel realistisch uit.

B1379704-30C1-4E83-B0DD-6930C2F85C6B.png

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Elle Marie
Zoekt iemand nog een (comfortabele) slaapplek tijdens PKP? Ik run een b&b in de buurt (fiets-afstand) en heb nog plek op zaterdag en zondag.

Laatst bewerkt:
Morgen nog wat nieuws
Zal dan wel de donderdagnamen zijn?

Van vorig jaar! Donderdagnamen zou wel erg vroeg zijn. Zitten ook al op 129 namen.

Pukkelpop 2025 Lineup drops
4 februari: 3 namen
5 februari: 3 namen (6 namen totaal)
6 februari: 3 namen (9 namen totaal
12 februari: 10 namen (19 namen totaal)
19 februari: 17 namen (36 namen totaal + zaterdag erna verkoop)
12 maart: 23 namen (59 namen totaal)
2 april: 43 namen (102 namen totaal)
23 april: Doechii & Alemeda (104 namen totaal)
30 april: 19 namen (123 namen totaal)
25 juni: 46 namen - donderdag namen (169 namen totaal)
2 juli: A$AP Rocky cancel - Macklemore aangekondigd
18 juli: Yussef Dayes en Counterparts cancel - Altin Gün en Nasty + 6 nieuwe namen (175 namen totaal)
21 juli: The Atomic Orchestra (176 namen totaal)
28 juli: Michael Kiwanuka cancel (175 namen totaal)
1 augustus: 5 namen (180 namen totaal)

Zou de laatste drop zijn van de reguliere dagen meen ik, met nog 1-3 aansprekende namen ertussen. Voor de rest zal dat veel vulling zijn.

• Leuk
Waarderingen: jarne
Zou de laatste drop zijn van de reguliere dagen meen ik, met nog 1-3 aansprekende namen ertussen. Voor de rest zal dat veel vulling zijn.
Dat denk ik ook. Er suggereerde hier ook al iemand dat de donderdagnamen pas voor ergens in juli zijn.

• Leuk
Waarderingen: Mr. Y

Users who are viewing this thread