Slowchat

De Babylon van Brussels Beer Project is een bier dat gebrouwd is op primitieve wijze. Ik vond het alleszins niet lekker.
 
Day 1 after ontslag geven.
jezus hoe koud kan het zijn.
zelfs een goedemorgen kan er niet van af door de baas.
dit worden lange weken
 
  • Verdrietig
Waarderingen: MadMandra27
Day 1 after ontslag geven.
jezus hoe koud kan het zijn.
zelfs een goedemorgen kan er niet van af door de baas.
dit worden lange weken
In dat kader, zonder van verdere dingen af te weten, is het dan in ieder geval al een goede beslissing geweest 😅
 
Iemand wat verstand van koptelefoons?
We twijfelen om een Sony Wh-1000xm4 of 5 te kopen. Qua prijs lijkt het weinig te verschillen, de nieuwere 5 is soms zelfs goedkoper te vinden. Hoe kan dat want je verwacht toch dat de nieuwere beter is
 
Iemand wat verstand van koptelefoons?
We twijfelen om een Sony Wh-1000xm4 of 5 te kopen. Qua prijs lijkt het weinig te verschillen, de nieuwere 5 is soms zelfs goedkoper te vinden. Hoe kan dat want je verwacht toch dat de nieuwere beter is
Ik heb de eerste (m4) en die is fantastisch. Goed geluid, goede noisecancelling. Ik kan niet meer zonder.
 
  • Winning
Waarderingen: EdsjeFCB
In een goedkopere divisie heb ik al tweemaal de onderstaande gekocht voor €50. Steeds tevreden over geweest!

PHILIPS TAA4216​

 
Ik heb ook een Sony Wh-1000xm4. Goed geluid, goede bas, goede noise cancelling, batterij gaat lang mee. Ik draag deze wel nooit in de regen, aangezien de handleiding dit afraadt.

Je kan via de app de geluidsinstellingen en dergelijke op maat installeren, maar daar heb ik me niet echt mee bezig gehouden.
 
  • Leuk
  • On fire
Waarderingen: Timmetje en EdsjeFCB
Wij hadden ook de mx4, maar is kapot gegaan. Waren er ook heel tevreden over en dachten misschien is de 5 dan nog wel net weer wat beter.
Anders gaan we gewoon weer voor de 4 ;)
 
Hier ook een fervent gebruiker van de XM4! Heb tussendoor al kort andere dingen gehad maar ik keer uiteindelijk altijd terug naar deze, prijs-kwaliteit nooit iets beter gehad.
Ik heb de XM5 ook wel getest maar merkte niet veel verschil qua geluid en ze hadden één groot nadeel voor mij persoonlijk: ze zijn niet opvouwbaar dus lastiger om mee te nemen onderweg. De nieuwe XM6 schijnt wel weer wat beter te zijn en is wel weer opvouwbaar, dus ik overweeg op een bepaald moment wel te upgraden. Maar de XM5 heb ik altijd een beetje de 'awkward middle child' gevonden die het nooit rechtvaardigde.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Users who are viewing this thread

  • Royke