Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Dat betekent dus alsnog niet rustiger op terrein? Ik was er vorig jaar niet maar vond het in 2024 ook af en toe veel te druk.
Ik denk niet dat het terrein kleiner zal zijn. Het terrein is er toch en kost geen geld. Minder mensen achter de bar, etc is geen probleem als er minder bezoekers zijn.

Ik denk niet dat het terrein kleiner zal zijn. Het terrein is er toch en kost geen geld. Minder mensen achter de bar, etc is geen probleem als er minder bezoekers zijn.

Hier staat wel dat ze met het opbouwen er rekening mee moeten houden. Dus zal her en der wel iets minder zijn, maar gaat niet heel groot verschil zijn nee

quote:
De organisatie moest bij de aanvang van de opbouw beslissen voor welke capaciteit het festival dit jaar werd ingericht en kon daarom niet wachten op de late beslissers. "De opbouw van het festival duurt zo'n drie weken, waardoor we in de laatste week niet meer kunnen opschalen."

1782823683616.jpeg

FESTILEAKS MEET-UP OP DOWN THE RABBIT HOLE 2026!
🗓️ vrijdag 3 juli 2026
⏱️ 18:00 uur
📍Voor de bar, achter op het veld van de Hotot
Het innerlijk konijn in je mag weer los als we Down The Rabbit Hole duiken dit weekend op@dtrh_festival! Ook dit jaar is er weer een Festileaks Meet-Up. Of je nu dagelijks op het forum zit, alleen af en toe een story kijkt of stiekem alles volgt zonder iets te zeggen: iedereen die Festileaks een warm hart toedraagt is van harte welkom ✨

Kom gezellig langs en trek je mooiste outfit uit de kast, want we maken ook een legendarische groepsfoto. Tot dan!

• Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet
Weet iemand hoe het zit met de BBQ donderdagavond? Moet je daar iets voor kopen bij DTRH of kan je zelf vlees en groenten meenemen en dan op een BBQ op de camping van DTRH gooien?

Weet iemand hoe het zit met de BBQ donderdagavond? Moet je daar iets voor kopen bij DTRH of kan je zelf vlees en groenten meenemen en dan op een BBQ op de camping van DTRH gooien?
Kan je van huis meenemen!

Edit: Al verkopen ze volgens mij ook het een en ander bij de Rabbit Marché, als het je het dragen niet waard is.

• Leuk
Waarderingen: Frietandel
Weet iemand hoever het lopen is vanaf de parkeerplaats voor auto's?
Naar de camping? Wat minder ver dan Lowlands, geen idee wat de precieze afstand is.

Dit is ongetwijfeld al een keer gevraagd maar kan je je voorbestelde bier over meerdere dagen ophalen of moet je alles in 1x ophalen?
Volgens mij op donderdag of vrijdag. Je kan halve trays of hele trays ophalen. Als je een hele hebt besteld kun je eerst een halve meenemen en later nog een halve ophalen.

Users who are viewing this thread