Ik had toch graag op die meeting gezeten waar beslist is om naar 10 podia te gaan
Ben Barbaud: beste bestuursleden, we bestaan in 2027 20 jaar en dat moet op een gepaste manier gevierd worden. Zijn er voorstellen?
Bestuurslid 1: Ohja, we zouden 2 weekends kunnen doen ipv 1 en op die manier veel meer bands boeken, veel meer unieke bezoekers trekken en mensen kunnen veel meer bands zien
Bestuurdlid 2: Nee, hebben we al eens gedaan in 2022. En onze bezoekers betalen veel geld maar dat wil niet zeggen dat ze veel bands de kans toe moeten krijgen die te zien
Bestuurslid 3: Ik weet het! Ik weet het! Waarom voegen we niet gewoon 4 podia toe in het eerste weekend! Zo moeten de Hellfesters nog meer keuzes maken, we kunnen nog meer inkom vragen, en de bezoekers zien nog minder bands omdat ze tussen elk optreden 3 km moeten lopen
Ben Barbaud en de andere bestuurleden: JJJJJAAAAAAAAA!!!!!