FR Hellfest 2026

  • Onderwerp starter Onderwerp starter imac
  • Startdatum Startdatum
I don't think it will be at the bottom of the poster. They are creating entirely new stages and each will need a decent headliner. We may see more opening of the styles in the mainstages as heavier groups will likely push to the new stages.
Tuurlijk wel. In 2027 heb je dan 30 (!) headliners nodig.
Ik zie ze wel een blik Franse bands opentrekken en misschien zelfs tribute bands.
 
Ik zie Hellfest idd geen tribute bands boeken om de plaatsen op te vullen.

Het wordt gewoon een kneitergoede line up waar je maar 20% van de bands kan zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje
Tuurlijk wel. In 2027 heb je dan 30 (!) headliners nodig.
Ik zie ze wel een blik Franse bands opentrekken en misschien zelfs tribute bands.
Is dan vermoedelijk een beetje net als op Glastonbury. De headliner van de Stage. Dat is niet perse dan een headlinerheadliner qua band.
 
10 podia, dan ga je als Hellfest zijnde toch écht wel nóg breder programmeren. Dat deden ze nu wel al, maar dan ga je toch echt alle kanten opspringen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel
Had het idee om dit jaar weer een poging te wagen voor tickets,ben er 5 edities geweest die prima bevallen zijn.Maar weet nog niet wat ik hiervan moet denken.De keuze stress was toen al groot,en gaat er zo niet beter op worden.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel
Best een aardige mogelijkheid dat ik het ga proberen. Ben 2016 voor het laatst geweest en vond het heel erg indrukkend. Er is waarschijnlijk best veel veranderd en misschien niet altijd positief. Die 10 stages vind ik wel erg overdreven. Kost allemaal geld. Wellicht betere spreiding, maar dan moet je ook meer ruimte op terrein hebben. Jammer dat je kaartjes moet kopen voor je meer weer over de line up. Alleen Gojira lijkt me een zekerheid voor 2027
 
Ik had toch graag op die meeting gezeten waar beslist is om naar 10 podia te gaan

Ben Barbaud: beste bestuursleden, we bestaan in 2027 20 jaar en dat moet op een gepaste manier gevierd worden. Zijn er voorstellen?

Bestuurslid 1: Ohja, we zouden 2 weekends kunnen doen ipv 1 en op die manier veel meer bands boeken, veel meer unieke bezoekers trekken en mensen kunnen veel meer bands zien

Bestuurdlid 2: Nee, hebben we al eens gedaan in 2022. En onze bezoekers betalen veel geld maar dat wil niet zeggen dat ze veel bands de kans toe moeten krijgen die te zien

Bestuurslid 3: Ik weet het! Ik weet het! Waarom voegen we niet gewoon 4 podia toe in het eerste weekend! Zo moeten de Hellfesters nog meer keuzes maken, we kunnen nog meer inkom vragen, en de bezoekers zien nog minder bands omdat ze tussen elk optreden 3 km moeten lopen

Ben Barbaud en de andere bestuurleden: JJJJJAAAAAAAAA!!!!!
 
Ik had toch graag op die meeting gezeten waar beslist is om naar 10 podia te gaan

Ben Barbaud: beste bestuursleden, we bestaan in 2027 20 jaar en dat moet op een gepaste manier gevierd worden. Zijn er voorstellen?

Bestuurslid 1: Ohja, we zouden 2 weekends kunnen doen ipv 1 en op die manier veel meer bands boeken, veel meer unieke bezoekers trekken en mensen kunnen veel meer bands zien

Bestuurdlid 2: Nee, hebben we al eens gedaan in 2022. En onze bezoekers betalen veel geld maar dat wil niet zeggen dat ze veel bands de kans toe moeten krijgen die te zien

Bestuurslid 3: Ik weet het! Ik weet het! Waarom voegen we niet gewoon 4 podia toe in het eerste weekend! Zo moeten de Hellfesters nog meer keuzes maken, we kunnen nog meer inkom vragen, en de bezoekers zien nog minder bands omdat ze tussen elk optreden 3 km moeten lopen

Ben Barbaud en de andere bestuurleden: JJJJJAAAAAAAAA!!!!!
Hellfest is een dictatuur hoor, enkel Ben neemt de beslissingen.
 

Users who are viewing this thread