Rock Werchter 2026

De versie van Natural Blues met deze zangeres vind ik qua zang ook een beetje mager als je vergelijkt met die op Coachella dit jaar met Jacob Lusk.

Verder wel aangename set! Eerste keer Moby live en het is wat hit and miss voor mij. Groot fan van zijn werk op plaat en leuk te zien dat hij geen plaatkopie live wilt brengen, maar soms werkt dat en soms niet.

Bon, zo meteen Psychonaut!

• Leuk
Waarderingen: phil en elo
Cain, dit is de toekomst. Dik concert.zo dadelijk Robert op de Achtergrond, deze boomer trekt het niet langer meer.
Nu al mijn sterren:
- chezile: **: stevige snor, stem moet groeien.
- Dressed like boys: sorry lieve mensen hier: beste Belgische groep dit weekend *****
- last train: ****, moet nog gebalder, scherper zoals blues hoor te zijn. Maar een klets in mijn gezicht.
-DB: *****, zijn eerste keer in Werchter in 1978 en nu dit…. Hier stopt mijn woordenschat.
- Cain: ****, als vader van een dochter van die leeftijd raakt haar muziek en teksten me enorm. Niet objectief maar bijna 5 sterren
- Robert : het moet nog beginnen: ik weet het nu al :

Dit was het muzikale broeders en zusters, ik wil jullie bedanken voor ieders leuke tips, tricks en comments.
Tot volgende jaar?

Mijn top 5:
1 David Byrne
2 dressed like boys
3 Matt B
4 wellicht the cure
5. TWOD

Hoewel ik de dames zeer sterk vond deze editie : Cmat niet gezien maar wel in de Roma verwacht ik volgend jaar als echte heads ( heb me bewust buiten gehouden over de discussies van de head van deze editie ) deze namen:
Raye of rosalia of Florence
The national ( zelfs al touren ze niet, gewoon halen die bende)
The weekend
Pearl jam of de FF

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Users who are viewing this thread