Rock Werchter 2026

Hopelijk zit al dat praatjesvolk van Beirut tijdens Ome Matt al te wachten voor Gorillaz. Vreselijk irritant!

The Haunted Youth, mooie nummers, goed gespeeld. En toch ga ik niet gauw nog een keer kijken.
Owww ik was wel oprecht benieuwd naar jouw mening. Aangezien TWOD je zo heeft ingepalmd. Oké, hele andere band, maar de gerekte nummers en bovenal hele hele hele gefinetunede gitaren komen wel overeen. Ik weet anders niet zo goed waar ik THY mee moet vergelijken. Nu vandaag zou ik zeggen dat ze goed voor TWOD en The Cure zouden kunnen staan.

• Leuk
Waarderingen: Joss
Ik vind eigenlijk dat Haunted Youth meer gemeen heeft met een Amenra dan War on Drugs. Klinkt mss gek, maar de manier waarop die bands instrumentaal los in de emoties kunnen gaan en weinig woorden nodig hebben om veel te zeggen is erg vergelijkbaar voor me.

Owww ik was wel oprecht benieuwd naar jouw mening. Aangezien TWOD je zo heeft ingepalmd. Oké, hele andere band, maar de gerekte nummers en bovenal hele hele hele gefinetunede gitaren komen wel overeen. Ik weet anders niet zo goed waar ik THY mee moet vergelijken. Nu vandaag zou ik zeggen dat ze goed voor TWOD en The Cure zouden kunnen staan.
Ik snap je vergelijking, soms moet een band je gewoon in het hart raken en dat had ik vandaag niet.

Nu bij Halsey kijken of het raak is.

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
Ff 2 uur verstopt in de Cellar. Het is toch wel erg druk vandaag.

Nu weer opgedoken bij Halsey en moet zeggen dat die heel sterk start. Dit ligt me wel. Tenminste ook een echte fatsoenlijke band mee

Users who are viewing this thread