Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Deze clash van THY met Kneecap deed wel pijn aan mn hart. Laatste nummer nog mee weten te pakken maar ik moest echt even op adem komen na een uur kosten bij Kneecap
Het is vandaag wel echt ontzettend veel drukker dan gisteren zeg. De puber heeft het er moeilijk mee, hopelijk redden we het tot Gorillaz want daar heeft ze zich enorm op verheugd
Het is vandaag wel echt ontzettend veel drukker dan gisteren zeg. De puber heeft het er moeilijk mee, hopelijk redden we het tot Gorillaz want daar heeft ze zich enorm op verheugd
Ik vind dat je sowieso genoeg plekken hebt om even aan die drukte te ontsnappen.
Zoveel zelfs dat het mij tot nu in ieder geval nog niets is opgevallen dat het drukker is (landmvrks -> apero -> m/w/c -> karmeliet -> thy -> smaakfabriek
The Haunted Youth was prachtig. M/W/C ook erg goed!
Aan de gasten die volop aan het filosoferen waren tijdens THY of een nummer wel of niet lekker is om op te seksen; ga lekker ff naar je tent om dat te bespreken volgende keer, thankss
The Haunted Youth was prachtig. M/W/C ook erg goed!
Aan de gasten die volop aan het filosoferen waren tijdens THY of een nummer wel of niet lekker is om op te seksen; ga lekker ff naar je tent om dat te bespreken volgende keer, thankss
Zous Black Francis er al zijn? Mocht die The Haunted Youth hebben gezien, dan zal zelfs hij een compliment gegeven hebben schat ik zo. Of heel stiekem een traantje gelaten?