Rock Werchter 2026

Vertrek wat uit moeten stellen omdat de hond besloot gistermiddag bij het zwemmen water te inhaleren 🤦‍♀️ Hoewel de gevaarlijke periode nog niet voorbij is (48u) gaat het zo goed dat ik het wel aandurf om vanmiddag alsnog te vertrekken en de zorg aan manlief over te laten.
Pfff, was wel effe schrikken 😩

Blijkbaar is het water bij het sanitair van de Hive MySpace dus geen drinkwater.... Wat een mafklapperij is dat dan weer. 1 punt waar je water kan halen op heel de camping en dat is bij de ingang 🥲
Bedoel je met dat ene punt de plek met de magnetrons en kranen? Want dat is ook wel drinkwater lijkt mij

Mijn vriendin is deze nacht ziek geworden, dus we hebben een combiticket op overschot.

Maar daar hangen ook 60 coins aan, en ik kan haar ticket niet meer wissen op haar account van WeezPay.

Enige optie is dan om het ticket samen met de coins te verkopen?

Zal de laatste keer zijn dat we een combi hebben gekocht... :(

Mijn vriendin is deze nacht ziek geworden, dus we hebben een combiticket op overschot.

Maar daar hangen ook 60 coins aan, en ik kan haar ticket niet meer wissen op haar account van WeezPay.

@V.Axl

Eerste keer in 20 jaar niet op Werchter. Stoort me wel effe, maar goed - de line-up is niet volledig mijn ding meer dus dan moet je er je wel bij neerleggen. Veel plezier iedereen!

• 100
Waarderingen: B0G5

Kan ik je bereiken op Instagram ofzo?

Users who are viewing this thread