Rock Werchter 2026

Och mensen. Zo veel zin in weer. Mijn eerdere teleurstelling vanwege de line up is alweer verdwenen als sneeuw voor de zon. We gaan er weer een pracht weekend van maken met zijn allen. Morgenochtend vroeg op pad richting Camping C7. Iedereen heel veel plezier, en vergeet niet te smeren en te hydrateren....... 31 Jaar geleden de eerste keer. En nog steeds hebben we het goed op RW. Let's goooooo

Hoii, een kort vraagje. Ik zie op het tabje coins in de app dat ik mijn polsbandje moet linken. Kan ik dan ook pas in de app de coins uit de pre-sale zien? Ik heb de coins wel al aan mijn ticket gelinkt.

can you remove the coins from the ticket if you resell the ticket?

I want to resell my ticket but have already loaded some Coins. What now?
You can safely resell your ticket via the Ticketmaster Resale system. Coins will not be resold along with it. The ticket resold via this Ticketmaster service will get a new barcode. You can request a refund for any Coins you have purchased during the regular refund period.

Please note that if you have a festival ticket linked to Coins, and you choose to sell it through another channel than Ticketmaster Resale, the Coins will remain tied to the ticket. The new owner can use them. Be aware that trading tickets through unofficial channels is entirely at your own risk.

• Leuk
Waarderingen: bitterobvious
Och mensen. Zo veel zin in weer. Mijn eerdere teleurstelling vanwege de line up is alweer verdwenen als sneeuw voor de zon. We gaan er weer een pracht weekend van maken met zijn allen. Morgenochtend vroeg op pad richting Camping C7. Iedereen heel veel plezier, en vergeet niet te smeren en te hydrateren....... 31 Jaar geleden de eerste keer. En nog steeds hebben we het goed op RW. Let's goooooo
Je hoort vanaf 30 edities bij de RW-opa’s. Welcome to the club!

Iedereen die vandaag al vertrekt veel plezier!

Voor mij dit jaar een dagje later vanwege A1. Dat wordt ff file stressen en dan volle bak gemieten.

Ondertussen ook al een beetje in het voedselaanbod geneusd op de plattegrond. Er lijkt dit jaar wat meer afwisseling te zijn.

IMG_4417.jpeg
IMG_4419.jpeg
IMG_4418.jpeg

Nog wat makkelijke campingboodschappen ingeslagen. Ideaal omdat er niks verwarmd of toegevoegd hoeft te worden (buiten water). Maar vaak gaan dit soort dingen ongeopend weer mee naar huis 😬. Op chips, eierkoeken en autodrop kom ik op de camping een heel eind.

Users who are viewing this thread