Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ben van plan om dit jaar voor het eerst met de auto naar Werchter te gaan (na vorig jaar met de trein te komen) maar ik vroeg me af hoe de uitstroom van de parkings op maandagochtend is. Loopt dit vlot of niet?
Zou er al een idee zijn hoe je het best de my space camping tickets zou kunnen verdelen? of zal de eigenaar van de tickets telkens naar de inkom moeten gaan?
Zou er al een idee zijn hoe je het best de my space camping tickets zou kunnen verdelen? of zal de eigenaar van de tickets telkens naar de inkom moeten gaan?