Rock Werchter 2026

Als mensen nog kunnen tippen waar je broodjes Martino kunt halen, dan houd ik mij aanbevolen. Dat was jarenlang naast A1 richting de ingang, maar daar staan ze al even niet meer.
Achter de kerk in Werchter dorp kan je broodjes halen. Ook aan het rondpunt vlakbij camping C3 is een broodjeszaak.

Als mensen nog kunnen tippen waar je broodjes Martino kunt halen, dan houd ik mij aanbevolen. Dat was jarenlang naast A1 richting de ingang, maar daar staan ze al even niet meer.
Schuin tegenover de Hive.
Als je daar naar buiten gaat oversteken en een stukje naar links.

Ook Smoskes.
Kwaliteit van het stokbrood was laatste jaren wat minder, maar zeer goed gevuld.

Prijzen langs de weg zijn de laatste jaren ook flink omhoog gegaan, maar voornamelijk als verplichting vanuit RW om het prijsverschil niet teveel op te laten lopen.

Ondanks de last call zijn er nog altijd combitickets te koop voor RW. Als je toch zou gaan voor de volle vier dagen dan is nu het moment!
Voor donderdag en vrijdag RW zijn er nog voldoende dagtickets te koop, nog geen last call aangekondigd.

• Wow
Waarderingen: Bwoite
Zijn er mensen hier die met de auto vanuit Utrecht op woensdag mee heen en maandag mee terug willen reizen?

Utreg!!!! Wij gaan met een groepje in de ochtend ook vanaf Utrecht rijden maar hebben allemaal al vervoer.

Maar leuk dat er meer uit de mooiste en gezelligste stad van Nederland naar RW gaan. 😎

Voor wie Don West al mee wil pakken:

[afbeelding]
€10?! Dat heb je er binnen 2 minuten uit. Alleen al de reactie van het publiek wanneer Don West het podium oploopt is het al waard. Dan heb je de muziek gratis (en die muziek is goed). Hoop dat iemand hier heel erg van gaat genieten vanavond. Een van mijn BKS favorieten. Dikke aanrader als deze nog niet op je zaterdagplanning staat.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje en JP5
€10?! Dat heb je er binnen 2 minuten uit. Alleen al de reactie van het publiek wanneer Don West het podium oploopt is het al waard. Dan heb je de muziek gratis (en die muziek is goed). Hoop dat iemand hier heel erg van gaat genieten vanavond. Een van mijn BKS favorieten. Dikke aanrader als deze nog niet op je zaterdagplanning staat.
Ik moest wel lachen om zo’n begeleidend berichtje van een verkoper. “Enjoy the biceps, I can’t go 😭

• Haha
Waarderingen: tosti

Users who are viewing this thread