Rock Werchter 2026

Ik dacht dat ik dus reeds een combi had gekocht, blijkt dat niet het geval te zijn...
Vanmiddag eens snel in orde brengen.

Begint zo dichtbij te komen dat ik toch al eens richting het weerbericht begin te kijken.
Bij mij gaat de voorspelling slechts 2 weken vooruit, nog niets over te zeggen hoe graag ik dat ook zou willen weten.

Klein vraagje. Vrienden hebben voor mij coins gekocht, maar hebben dit via iemand zijn Ticketmaster account besteld. Wordt dit automatisch aan zijn bandje gelinkt of krijgt hij een code zodat ik deze er bij mij op kan zetten?

Klein vraagje. Vrienden hebben voor mij coins gekocht, maar hebben dit via iemand zijn Ticketmaster account besteld. Wordt dit automatisch aan zijn bandje gelinkt of krijgt hij een code zodat ik deze er bij mij op kan zetten?
Vooraf de bestelling moet je de barcode van uw ticket ingeven, op die barcode zullen de coins komen.
Dus het hangt er vanaf welke barcode uw kameraad heeft gebruikt.

Wij zijn een groep van 9 waarvan er sinds vandaag 1 iemand niet meer mee kan. Zo hebben wij een combi ticket met hive terug over... Moest iemand geïnteresseerd zijn.
Combi ticket staat ook op ticketmaster al terug in doorverkoop. (verkopen wel hive niet apart zolang zijn combi niet weg is)

Invalid csrf token
Een reload van de pagina kan helpen.
Dit token is een beveiliging die meegestuurd moet worden vanuit een formulier of ’request naar de server’.
Daarna is vaak een nieuwe token nodig, maar dat verversen gaat niet altijd goed.
Minder technisch kon ik het niet omschrijven.

Als het dan nog niet lukt, moet degene die de website of applicate onderhoudt dit fixen.

Users who are viewing this thread