Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Los overdrijven direct met geruchten; maar Fred again.. is gerucht om Bonnaroo secret set te doen (zie foto onder). Zou nog wel zien dat ie z’n USB show in kleine locaties op festivals overheen de wereld doortrekt deze zomer.
Klein vraagje. Vrienden hebben voor mij coins gekocht, maar hebben dit via iemand zijn Ticketmaster account besteld. Wordt dit automatisch aan zijn bandje gelinkt of krijgt hij een code zodat ik deze er bij mij op kan zetten?
Klein vraagje. Vrienden hebben voor mij coins gekocht, maar hebben dit via iemand zijn Ticketmaster account besteld. Wordt dit automatisch aan zijn bandje gelinkt of krijgt hij een code zodat ik deze er bij mij op kan zetten?
Vooraf de bestelling moet je de barcode van uw ticket ingeven, op die barcode zullen de coins komen.
Dus het hangt er vanaf welke barcode uw kameraad heeft gebruikt.
Vooraf de bestelling moet je de barcode van uw ticket ingeven, op die barcode zullen de coins komen.
Wij zijn een groep van 9 waarvan er sinds vandaag 1 iemand niet meer mee kan. Zo hebben wij een combi ticket met hive terug over... Moest iemand geïnteresseerd zijn.
Combi ticket staat ook op ticketmaster al terug in doorverkoop. (verkopen wel hive niet apart zolang zijn combi niet weg is)
Een reload van de pagina kan helpen.
Dit token is een beveiliging die meegestuurd moet worden vanuit een formulier of ’request naar de server’.
Daarna is vaak een nieuwe token nodig, maar dat verversen gaat niet altijd goed.
Minder technisch kon ik het niet omschrijven.
Als het dan nog niet lukt, moet degene die de website of applicate onderhoudt dit fixen.