Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wie verzint het om een artiest te interviewen direct na een gig. Echt kappen met dit gedoe, gewoon alleen de livestreams is echt meer dan genoeg (en minder cringe).
Ik heb wel een zwak voor di-rect, was waarschijnlijk wel naar Fat Dog gegaan, omdat ik Di-rect al heel vaak live heb gezien, maar vind ze live toch wel weer sterk.
Ik weet niet wat een hogere spot is om eerlijk te zijn. Main sub, of afsluiter van de minder grotere stage. Ik denk dat de internationelere artiesten dan toch liever gewoon op de main staan hoor. (is dubbele capaciteit ook).
Maar Di-Rect faalt niet in ieder geval, lijkt goed ontvangen te worden. Nu benieuwd naar de Foo's.
Dat geschreeuw hoort er helaas tegenwoordig bij. Ik kan er tegenwoordig ook niet meer zo tegen en haak dan ook snel af, helaas. Want ze hebben wel kneiters van hits.
Tsja Grohl is gewoon op leeftijd, geen schande hoor. 2011 blijft een van mijn favo sets ooit. Maar het is nu nog meer een dadrocker geworden. Een soort Jack Black 2.0