Pinkpop 2026

vraag me af of de last minute beslissers zich door deze weersvoorspellingen laten beĆÆnvloeden? šŸ¤”
Is wel top als het zo blijft!. Is echt nog te verweg om een een accurate voorspelling op los te laten. 3 a 4 dagen van te voren is aardig betrouwbaar. Ik denk wel als het tussen de 26 en 28 graden en droog zou zijn dan er nog wel last minute beslissers bij komen.

Is wel top als het zo blijft!. Is echt nog te verweg om een een accurate voorspelling op los te laten. 3 a 4 dagen van te voren is aardig betrouwbaar. Ik denk wel als het tussen de 26 en 28 graden en droog zou zijn dan er nog wel last minute beslissers bij komen.
wat ik begrijp van de weer-vooruitzichten die Weerplaza geeft voor de 10 daagse en 30 daagse verwachting, hebben we midden juni (dus ook het Pinkpop weekend) een hoge drukgebied boven Benelux hangen waardoor stabiel weerbeeld verwacht wordt met overwegend droger (0 tot 10 mm minder regen dan normaal) en overwegend warmer (1 a 3 graden boven normaal). Dus overwegend droog en rond 25 graden, wat momenteel de 14 daagse verwachtingen ook aangegeven. Wellicht veranderen de vooruitzichten iets, maar het stabiele hoge druk gebied belooft veel goeds! šŸ‘ŒšŸ¼

wat ik begrijp van de weer-vooruitzichten die Weerplaza geeft voor de 10 daagse en 30 daagse verwachting, hebben we midden juni (dus ook het Pinkpop weekend) een hoge drukgebied boven Benelux hangen waardoor stabiel weerbeeld verwacht wordt met overwegend droger (0 tot 10 mm minder regen dan normaal) en overwegend warmer (1 a 3 graden boven normaal). Dus overwegend droog en rond 25 graden, wat momenteel de 14 daagse verwachtingen ook aangegeven. Wellicht veranderen de vooruitzichten iets, maar het stabiele hoge druk gebied belooft veel goeds! šŸ‘ŒšŸ¼
Zie daar, onze nieuwe Piet Paulusma. 😃

Ik heb nog een Parking P3 Glampink kaartje voor de zondag over. Mag weg voor een zeer vriendelijke forumvriendenprijsā™„ļø

In de laatste dagen richting Pinkpop verwacht ik nog wel wat (drone)beelden en teasers op locatie, over de nieuwigheden.

Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar wij zijn hier retenieuwschierig.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
In de laatste dagen richting Pinkpop verwacht ik nog wel wat (drone)beelden en teasers op locatie, over de nieuwigheden.

de plattegrond in de app is wel veel fijner dan het summiere festivalterrein overzicht dat op de site staat

de plattegrond in de app is wel veel fijner dan het summiere festivalterrein overzicht dat op de site staat
Waarvan acte, maar ik meen mij te herinneren dat er vorig jaar een soort van interactieve Inhoudsopgave was, waarin je op een item klikte, dat je direct naar deze plek in de plattegrond ging.

Perfect Pinkpop weer. En als de evt regen dan ook nog ā€˜s nachts valt kan het niet beter.

Wat het weer betreft mogen we eigenlijk sowieso niet echt klagen zeker in vergelijking met Rock am Ring die altijd wel regen en veel wind hebben, zo ook dit jaar weer.

Wat ā€˜t ook wordt te veel zin in!!
Ja, zag het gisteren bij volbeat. Dat was niet maar een beetje regen. Hoopte al, niet dat weer op Pinkpop te krijgen.

vraag me af of de last minute beslissers zich door deze weersvoorspellingen laten beĆÆnvloeden? šŸ¤”
Ik denk dat er veel jongeren op de vrijdag zouden willen gaan met 21P, maar die moeten nog naar school. Dus dan zouden ze al moeten spijbelen of later op de dag gaan. Maar dan vinden ze de kaartjes waarschijnlijk te duur, omdat ze niet alles kunnen meenemen van die dag.

• Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful
Voor het eerst in heel lange tijd weer eens een weekend naar Pinkpop. Heel veel zin in en al druk bezig met de voorbereiding. Blokkenschema is rond en accommodatie geboekt. Maar kan nog wel wat hulp van de Pinkpopveteranen gebruiken. Wat zijn jullie 'echt niet te missen' tips? Op Werchter is de bijvoorbeeld kip met friet en appelmoes een niet zo goed bewaard geheim. Naar welke eet/drinkstandjes moet ik op het terrein en daarbuiten? Welke aanrijroute moet ik absoluut niet nemen (Exto parking)? En natuurlijk al jullie andere Pinkpopgeheimen die je wil delen,

Voor het eerst in heel lange tijd weer eens een weekend naar Pinkpop. Heel veel zin in en al druk bezig met de voorbereiding. Blokkenschema is rond en accommodatie geboekt. Maar kan nog wel wat hulp van de Pinkpopveteranen gebruiken. Wat zijn jullie 'echt niet te missen' tips? Op Werchter is de bijvoorbeeld kip met friet en appelmoes een niet zo goed bewaard geheim. Naar welke eet/drinkstandjes moet ik op het terrein en daarbuiten? Welke aanrijroute moet ik absoluut niet nemen (Exto parking)? En natuurlijk al jullie andere Pinkpopgeheimen die je wil delen,
Zo... Die kip was een teleurstelling joh. Drie weken op verheigd, maar zelfs na een lange bierrijke festivaldag nog veel te droog om zo lyrisch over te doen...

wordt steeds lastiger goede fotos van de opbouw te maken door de begroeiing...

Sky Deck staat al, begin aan South stage is gemaakt, wc aanduidingen staan al, grote Merch tent naast hoofdgebouw. SUN Square (voormalige stage 4) is vandaag markt afgebroken, dus kunnen aan dat deel na vandaag gaan beginnen (komen 3 podia, waaronder Stille Jan)

zijkant SUN Square
IMG-20260607-184728545-HDR.jpg

Ingang en Merchtent voor hoofdgebouw
IMG-20260607-184855573.jpg

zijkant South stage opbouw en aangeleverde toiletten
IMG-20260607-191256343.jpg

achterzijde South stage aan artiesten ingang
IMG-20260607-191456509.jpg

Users who are viewing this thread