Graspop Metal Meeting 2026

Bij mij staat er bij 1x 10 Arrosticini (Ovino) Los, dat deze 10 Skullies hebben gekost :oops:
Ze waren heel lekker, maar €39,- is wel wat overdreven :ROFLMAO:
 
Die free skullies worden inderdaad echt niet uitbetaald, bizar dat die dat veranderd hebben zonder iets aan te kondigen. Gewoon 10 euro weg nu. Voortaan maar een stuk minder skullies inslaan dan.
Mij werd gezegd dat mijn glas altijd leeg was...

Vind het ronduit schandalig eigenlijk als het echt zo is en was denk ik voor mij de laatste keer Graspop zo. Ben wel klaar met die uitknijperij elke keer.

Zie ondertussen wel wat mensen die al de moeite hebben genomen contact op te nemen, maar is het een bug of niet? Ben anders gewoon €15 aan het doneren aan de dikke bollebozen van LN en dan had ik liever iedereen hier een rondje 0,5L + mitrailette gegeven.
 
Je moet gewoon goed inschatten hoeveel je verbruikt en niet een x aantal keer 20 skullies inslaan met het idee dat je dan winst maakt bij het refunden.

Vind het allemaal wel logisch en prima te verantwoorden om het zo te doen, zodat je niet van die praktijken krijgt van mensen die 300 skullies in een keer kopen om winst te maken.
Onzin. Ik koop er extra zodat ik er geen omkijken naar heb. JUIST omdat het digitaal is. Ik geef juist meer uit omdat ik een buffer heb. Voorgaande jaren gingen altijd EERST de free skullies op en daarna de rest. Als het nu anders is, is dat nooit gecommuniceerd en dat is bezopen.

Maar gewoon de zoveelste naaierij. Het verbaasd mij ondertussen niet meer.

Het kopen van skullies (of het gebruik er van door GMM) is al gebruik maken van gehandicapt geld. Dat is niet MIJN keuze dat is de keuze van de organisatie. Metaldays (RIP) had 10 jaar geleden al een systeem met een pasje waar je gewoon prehistorische euro's op kon zetten. HELLFEST heeft dat nog steeds. Daarom wijst voor mij gewoon alles er op dat GMM kiest voor een ingewikkeld systeem om juist elke cent die er is uit te knijpen. Alleen door wetgeving staat er nu ook de daadwerkelijke prijs bij, maar er was vanaf het begin al de bedoeling om het lekker verwarrend te maken.

Jaarlijks heeft Graspop 225k bezoekers. Als de helft al op deze manier z'n ''free'' skullies kwijt raakt is dat gewoon €1.125.000 in de eindeloze zakken van Live Nation....
 
Laatst bewerkt:
Mij werd gezegd dat mijn glas altijd leeg was...
Selectief met citeren of laks met bijlezen?
Ik zie het nu inderdaad, @Valthys heeft helemaal gelijk
Excuses voor het verspreiden voor verwarring
Je krijgt gewoon al het geld terug, het aantal skullies is minder maar de waarde van de skullies is omhoog gegaan
Ik geef de schuld aan de warmte, ik kan niet meer nadenken in 37 graden
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita
Onzin. Ik koop er extra zodat ik er geen omkijken naar heb. JUIST omdat het digitaal is. Ik geef juist meer uit omdat ik een buffer heb. Voorgaande jaren gingen altijd EERST de free skullies op en daarna de rest. Als het nu anders is, is dat nooit gecommuniceerd en dat is bezopen.

Maar gewoon de zoveelste naaierij. Het verbaasd mij ondertussen niet meer.

Gewoon op de pagina van cashless te vinden:

aanvraag.
(*) Actievoorwaarden: dit aanbod loopt van 3 april 2026 tot en met 14 juni 2026 - 23:59. Een minimum top-up van 20 Skullies is vereist voor dit aanbod. Per aankoopschijf van 20 Skullies, ontvangt de klant 18,46 Skullies en 1,54 Free Skullies. Er kunnen per account maximaal 500 Skullies aangekocht worden. Tijdens het festival verwerken wij eerst de Free Skullies van de actie, per aankoopschijf. De toegekende Free Skullies zijn niet terugbetaalbaar. Graspop Metal Meeting behoudt zich het recht voor de actievoorwaarden tussentijds te wijzigen of de actie stop te zetten.

Maar als je meer uitgeeft omdat je meer hebt, moet je misschien sowieso gewoon minder aanschaffen…
 
Gewoon op de pagina van cashless te vinden:

Maar als je meer uitgeeft omdat je meer hebt, moet je misschien sowieso gewoon minder aanschaffen…
de verwarring gaat er meer om dat mensen denken dat ze niet alles terugkrijgen wat ze hebben uitgegeven terwijl dat niet klopt (zie ook mijn eerdere verwarring)

per pakketje van 20 skullies dat je niet uitgeeft krijg je nog steeds de volledige 72 euro terug.
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos en MetalLimbo
Gewoon op de pagina van cashless te vinden:

Maar als je meer uitgeeft omdat je meer hebt, moet je misschien sowieso gewoon minder aanschaffen…
No More Talking The End GIF by CBS
 
Gewoon op de pagina van cashless te vinden:



Maar als je meer uitgeeft omdat je meer hebt, moet je misschien sowieso gewoon minder aanschaffen…
Het meer uitgeven vind ik zelf geen slecht iets...?
Ik geef gewoon met meer gemak een pilsje weg als ik een oude bekende tegenkom. Want ik weet dat ik niet later op de dag weer Skullies moet bijvullen. is dat lui en gemakzuchtig? Absoluut. Maar ik vind het zelf gewoon prettig dat ik niet telkens hoef te kijken hoeveel ik nog heb. Om uiteindelijk de volgende ochtend bij de supermarkt koffie af te rekenen en 0,3 skullie tekort kom 😅
 
de verwarring gaat er meer om dat mensen denken dat ze niet alles terugkrijgen wat ze hebben uitgegeven terwijl dat niet klopt (zie ook mijn eerdere verwarring)

per pakketje van 20 skullies dat je niet uitgeeft krijg je nog steeds de volledige 72 euro terug.

Maar dan is er dus eigenlijk geen verschil met de verandering? Het wordt anders berekend, maar je krijgt gewoon hetzelfde terug als je vorig jaar zou krijgen?
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en nikita
Lijkt erop dat je inderdaad de "gratis" skullies per aankoopschijf opmaakt. Ik heb nog 3 gratis skullies die je dan inderdaad verliest. Wel een logischer systeem. Anders kan je in theorie voor 1000 euro aan skullies kopen, een hoop gratis skullies uitgeven en dan een refund vragen.
Klopt reken maar uit hoeveel vrije skullies je ook hebt, het maakt geen verschil. Je hebt gewoon je voorverkoop prijs terug + de skully return kosten.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo
Veel drama om niets dus wat betreft het geld terug krijgen 😅
Wat betreft die skully's te veel betalen bij een bestelling kan een deel dus ook weggewerkt worden als het 'drankje' eraf getrokken wordt bij de gratis skully's. Dan heb je inderdaad 1 halve liter voor 4 munten (maar eigenlijk had je er 2 en is die 2e 'onzichtbaar' met de speciale skully's betaald).
Misschien liggen de andere gekheden aan mislukte betalingen? Aangezien wel wat volk ook meldt iets niet betaald te hebben, zien ze dat niet, dan komt de nieuwe bestelling er mogelijk bovenop en betaal je zo ook voor de bestelling die voor jou is gebeurd. Wel mooi dat ze zo toch nog "muntjes kwijt spelen, muntjes vinden" doen op de digitale manier.
Ik zie bij mij alleszins niets opvallends, en mijn muntjes zijn op 0,10 skully op, dus lekker makkelijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123 en MetalLimbo
Bekijk bijlage 21501
Ik ben er jammer genoeg vrij zeker van ja. :LOL:
Zou het kunnen dat je twee porties hebt gehaald, waarbij er voor één van de twee een 'free skully' is gebruikt ?
Hier moet inderdaad iets anders aan de hand zijn geweest.
Lijkt me niet mogelijk om een portie maar één keer aan te slaan, terwijl het twee keer wordt afgerekend?
Zal ook wel weer iets met een 'visuele bug' te maken hebben ofzo?
 

Users who are viewing this thread