Graspop Metal Meeting 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Lars.
  • Startdatum Startdatum
  • Featured
AHOI!!! 😎 🤘🤘🤘

world war i fire GIF by US National Archives

Wat een start van de setlist bij onze Alice zeg! Spark In The Dark én House of Fire, denk niet dat ik een van die nummers al eens live heb gezien (en nu natuurlijk ook niet echt, maar via de stream). Prachtig!

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: El_Leipo en Joslittel
Abnormaal hoeveel volk er aan north staat voor Electric Callboy, ook de oldies doen gretig mee haha.
Volgende keer is dit sowieso headliner, weet niet hoe het langs de South kant is maar volgens mij alweer grootste publiek.

• Leuk
Waarderingen: Lars.
Abnormaal hoeveel volk er aan north staat voor Electric Callboy, ook de oldies doen gretig mee haha.
Volgende keer is dit sowieso headliner, weet niet hoe het langs de South kant is maar volgens mij alweer grootste publiek.
Winnen van voetbal, electric Callboy doet het toch maar

• Leuk
Valt wel mee, bij BMTH was het drukker

Is het mn ding? Nee
Werkt het aanstekelijk? Jazeker

Hoe deze band is uitgegroeid tot een gegarandeerd feestje is echt wel indrukwekkend. Ik heb dit middenvak nog niet zien stilstaan op de livestream.

• Leuk
4e dag aan mij laten passeren, rug wou gisteren niet meer mee en mijn vervoer ging sowieso nog voor sabaton naar huis. EC dan maar half thuis aan het volgen samen met de voetbal.

even wat eten voor de laatste shift en wat EC kijken maar mijn god wat is dat recente werk nietszeggend generiek geworden. Elk nummer heeft dezelfde EDM beat. Die hebben voor mij hun glans wel verloren. Maar veel plezier geweest aan het immens volle veld tegenover me!

• Leuk
Waarderingen: Special Monkey
Diezelfde die meldde dat de eerste headliner voor 2027 vandaag bekend gemaakt zou worden, meld nu dat het voor of na de laatste headliner bekend wordt. Ben benieuwd of dit effectief zo gaat zijn.IMG_5468.jpeg

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos

Users who are viewing this thread