Graspop Metal Meeting 2026

vraagje: ik ben lekker aan het inpakken en inslaan qua boodschappen.
Weten jullie of ik een glazen perculator en bockworsten in een glazen pot mee naar binnen krijg?

vraagje: ik ben lekker aan het inpakken en inslaan qua boodschappen.
Weten jullie of ik een glazen perculator en bockworsten in een glazen pot mee naar binnen krijg?
Glas mag niet mee. Het mee naar binnen krijgen is vaak nog wel te doen want ze controleren niet heel uitgebreid, maar ook als ze je ermee zien op de camping (daar lopen ze rond voor controle), kunnen ze het nog afpakken. Vorig jaar gezien hoe onze campingburen een flinke drankvoorraad in glazen flessen moesten inleveren šŸ˜…

• Wow
Waarderingen: J00st en CedricH
Glas mag niet mee. Het mee naar binnen krijgen is vaak nog wel te doen want ze controleren niet heel uitgebreid, maar ook als ze je ermee zien op de camping (daar lopen ze rond voor controle), kunnen ze het nog afpakken. Vorig jaar gezien hoe onze campingburen een flinke drankvoorraad in glazen flessen moesten inleveren šŸ˜…
naja, ik zit vaak in mn eentje tussen de tentjes rustig te koken :p dat lukt wel onopvallend denk ik.
bedankt, helder zo :)

• Leuk
Waarderingen: Jimmeh07
naja, ik zit vaak in mn eentje tussen de tentjes rustig te koken :p dat lukt wel onopvallend denk ik.
Vooral rekening mee houden dat ze ook echt wel tussen tentjes door (en onder partytenten door) lopen om te controleren, dus je kan pech hebben. Maar das aan jou natuurlijk of je het risico waard vind

Die ken ik en als ik dat toepas kom ik uit op Foreigner maar Koekdoos houdt geen rekening met gevoelens. Het is puur analytisch. Het hart zegt namelijk Kanonenfieber

De Koekdoos methode houdt zeker rekening met gevoelens! Als je van de ƩƩn geen mega fan bent en de ander graag wil zien, dan heb je daar je antwoord op gevoel!

In het geval dat je dan nog geen beslissing hebt kunnen nemen, dan kom je bij de Koekdoos methode uit op Foreigner. Pas nadat je er op gevoel niet uitkomt!

Ik bemoei me normaal niet met campingzaken (aangezien ik al jaren op Devil's Lake verblijf), maar waarom niet gewoon worsten uit blik? Waarom zou je überhaupt het risico nemen dat je ze moet inleveren?
Idem voor de glazen percolator, wat is er mis met een pannetje?

• 100
Waarderingen: Loek123 en MandyRose
Ik hoop ZOOO erg dat de marquee dit jaar geen complete sauna wordt. Vorig jaar raakte ik meer oververhit in de marquee dan erbuiten wat ik mij nog kan herinneren tijdens primordial. Hebben mensen verder nog goeie tips tegen de hitte behalve t natte petje natte handdoek in je nek of ijs halen bij de cocktailbar.

Zo goed als alles is ingepakt! En dat was nogal een klus want wij rijden maandag direct door naar het vliegveld om op vakantie te gaanšŸ˜‚ nu nog hopen dat we de kampeerspullen, koffers voor vakantie, twee vrienden en hun spullen in de auto gepropt krijgenšŸ˜‚šŸ˜‚šŸ˜‚ morgen om dit tijdstip zitten we gewoon al lekker op de boneyard de eerste biertjes te drinken 🤩🤩🤩

Ik hoop ZOOO erg dat de marquee dit jaar geen complete sauna wordt. Vorig jaar raakte ik meer oververhit in de marquee dan erbuiten wat ik mij nog kan herinneren tijdens primordial. Hebben mensen verder nog goeie tips tegen de hitte behalve t natte petje natte handdoek in je nek of ijs halen bij de cocktailbar.

je eigen bedenken dat ergens anders het nog veeeeeel warmer is en dan red je het wel.

Na een hele dag met krukken, een verzwikte enkel door luxor/egypte en in tempels e.d. te hebben gelopen met 37/38 graden en amper water en drinken
heb ik mezelf erg goed voorbereid, dus kom maar op met die zon....

(zit wel enig sarcasme bij want de dag erna lag ik half dood te wezen in me bed)

• Leuk
Waarderingen: Jimmeh07 en dvdh666
je eigen bedenken dat ergens anders het nog veeeeeel warmer is en dan red je het wel.

Na een hele dag met krukken, een verzwikte enkel door luxor/egypte en in tempels e.d. te hebben gelopen met 37/38 graden en amper water en drinken
heb ik mezelf erg goed voorbereid, dus kom maar op met die zon....

(zit wel enig sarcasme bij want de dag erna lag ik half dood te wezen in me bed)
Dat is met gmm niet anders. Pas ophouden met feesten wanneer je compleet op bent.

Users who are viewing this thread