Graspop Metal Meeting 2026

Die mainstage area daar is echt huge dus die schermen daar achter zijn echt nodig. Capaciteit van dat festival ook het dubbele van die van GMM. de mensen die achterin staan weten niet eens dat er een podium is denk? šŸ˜‚
Ik ben er wel eens geweest en ik kan dit bevestigen. Om bij het podium te komen moet je een halve marathon lopen, en zelfs meerdere stoplichten passeren voordat je in de buurt komt.

• Leuk
Waarderingen: Loek123 en Dwarf
Trivium op de livestream gezien van RaR. Zag er zeer goed uit! Dikke show met alles erop en eraan.
wilde de Trivium stream terugkijken maar krijg weer de 'mag niet bekeken worden vanuit jouw land' melding net als vorige jaren
werkte de livestream gisteren wel? of heb je de vpn aan

EDIT: De opname staat op youtube zie ik nu, al verwacht ik dat die daar niet lang zal blijven staan
Die mannen hebben gewoon hun headline show mee zie ik, waanzinnig. Zo veel zin in!

Laatst bewerkt:
Hopelijk heeft Allissa White-Gluz tijdens het Graspop weekend ook niets te doen
Ze deed op Rock Im Park een gastoptreden bij Ice Nine Kills blijkbaar, heel vet.

En Electric Callboy heeft gisteren een nieuw nummer uitgebracht met The Offspring, vervolgens dat nummer direct live gespeeld met Dexter Holland gisteravond op Rock Im Park. Ook heel tof.

Mooi eerste dagje daar op Rock Im Park

wilde de Trivium stream terugkijken maar krijg weer de 'mag niet bekeken worden vanuit jouw land' melding net als vorige jaren
werkte de livestream gisteren wel? of heb je de vpn aan

EDIT: De opname staat op youtube zie ik nu, al verwacht ik dat die daar niet lang zal blijven staan
Die mannen hebben gewoon hun headline show mee zie ik, waanzinnig. Zo veel zin in!
Daar wel een show van 20 minuten langer en in het donker. Ik heb nu maar kleine stukjes gekeken om niet te veel spoilers te hebben, maar ik zou bijna gaan hopen dat Volbeat cancelled waardoor Trivium meer speeltijd krijgt ;) :D

• Leuk
  • Grrr
Waarderingen: saurus en Slyder73x
Hopen op cancellations is nooit leuk. zo'n last minute headliner cancellation is verschrikkelijk voor zowel de fans als de organisatie (en de band ook in veel gevallen)

maar begrijp verder je punt wel, toen ik Trivium hun stage setup zag dacht ik ook wel: dit zou echt niet misstaan als headliner, heb dit nog nooit gezien van een band die derdelaatste speelt op de tweede stage (zelfde spot op RaR en Graspop toevallig overigen)

• Leuk
Waarderingen: saurus, won666 en Dwarf
Kga me maar eens verplichten trivium te luisteren. Geraak er niet in maar misschien kunnen ze wel een imminence'ke doen, dat er iets klikt de laatste week voor gmm.

• Leuk
Waarderingen: Imag
kijk de youtube video van trivium op bloodstock van vorig jaar maar, dit had van mij de vervanger van twisted sister mogen zijn !
Die show was echt insane ja, met gastoptredens van Rob Flynn, Ihsahn, Josh Bained en iemand van Sleep Token.
Dat was helaas wel een one of a kind festival show, maar ben toch positief verbaasd dat ze zo'n dikke stage setup mee hebben voor hun europese festival tour deze maand terwijl ze niet echt hoge spots krijgen.

Van mij zou Trivium ook wel een keer de North Stage mogen afsluiten maar ben bang dat ze er gewoon niet genoeg tickets mee verkopen. Had ze eigenlijk ook wel al als mainstage sub verwacht dit jaar maar ze staan zelfs nog een trede lager, dus de headline droom lijkt nog wat te ver weg voor ze. Weet ook niet of die nog echt gaan groeien de komende jaren.

• Leuk
Waarderingen: saurus, won666 en Dwarf
Die show was echt insane ja, met gastoptredens van Rob Flynn, Ihsahn, Josh Bained en iemand van Sleep Token.
Dat was helaas wel een one of a kind festival show, maar ben toch positief verbaasd dat ze zo'n dikke stage setup mee hebben voor hun europese festival tour deze maand terwijl ze niet echt hoge spots krijgen.

Van mij zou Trivium ook wel een keer de North Stage mogen afsluiten maar ben bang dat ze er gewoon niet genoeg tickets mee verkopen. Had ze eigenlijk ook wel al als mainstage sub verwacht dit jaar maar ze staan zelfs nog een trede lager, dus de headline droom lijkt nog wat te ver weg voor ze. Weet ook niet of die nog echt gaan groeien de komende jaren.
Die boot hebben ze jammer genoeg gemist.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Inderdaad hopen op een cancel van een band kan ik niet begrijpen. Dan doe je daar heel veel andere mensen te kort mee. Dus ik blijf manifesteren dat Volbeat gewoon komt.

Dan nog een ander wetenswaardigheidje, ik heb de organisatie gemaild over de Marquee. Geen bar in aanwezig. Dus als je voorin staat een kleine 100 meter lopen voor een pintje 🫣

Ik vergeet constant mijn huiswerk, sorry!

Kuazar: ik vroeg bij de laatste drie aankondogingen om nog een vettig thrash bandje en ik KREEG nog een vettig thrash bandje šŸ˜Žhiervoor kom ik uit mijn bed

King810: niks voor mij

Wargasm: niks voor mij

Set It Off: niks voor mij

Lagwagon: punkband wiens cruise (den boot gemist hebben. Snapt gem?) Ik raar genoeg compleet gemist heb. Ik heb wel ooit via een plaatselijke organisatie van punkfestivals als bodyguard gewerkt voor de band maar ik hoorde ze dan spelen en het was echt niet mijn soort punk

Bury Tomorrow: jep, deze keer ga ik ze nog eens zien

The Plot In You: niks voor mij

En dan de vervangers had ik al besproken

Mijn tierlist komt later

• Leuk
Waarderingen: MandyRose en Dwarf
Inderdaad hopen op een cancel van een band kan ik niet begrijpen. Dan doe je daar heel veel andere mensen te kort mee. Dus ik blijf manifesteren dat Volbeat gewoon komt.

Dan nog een ander wetenswaardigheidje, ik heb de organisatie gemaild over de Marquee. Geen bar in aanwezig. Dus als je voorin staat een kleine 100 meter lopen voor een pintje 🫣

Ach volgens Wikipedia was de oude marquee 94 meter lang dus die paar meter extra wandelen zullen we wel overleven :)

Volgens mijn berekening is de oude trouwens groter dan de nieuwe als de info van Wikipedia klopt dus wellicht niet
De 100x50 uit het interview is minder oppervlakte dan 94x55

Bijlagen

• 1780751072020.png
    1780751072020.png
    49,7 KB · Weergaven: 12
  • Leuk
Waarderingen: Dwarf
Last minute m'n kaartje van South of Heaven moeten verkopen... Balen maar heb er wel extra zin door gekregen voor GMM. Gelukkig komt veel van South of Heaven ook op GMM.

Show van Trivium op RAR ziet er wel heerlijk uit (snel ook weer uit gezet want zie het over 2 weken wel), kijk daar misschien nog het meest naar uit. Wel even setlist er bij gepakt en hoezo spelen ze geen enkel nieuw nummer?!

Hopen op cancellations is nooit leuk. zo'n last minute headliner cancellation is verschrikkelijk voor zowel de fans als de organisatie (en de band ook in veel gevallen)

maar begrijp verder je punt wel, toen ik Trivium hun stage setup zag dacht ik ook wel: dit zou echt niet misstaan als headliner, heb dit nog nooit gezien van een band die derdelaatste speelt op de tweede stage (zelfde spot op RaR en Graspop toevallig overigen)
klopt maar dan op de plek van knooked Loesje en niet op de plek van een Volbeat verdomme

• Leuk
Waarderingen: Dwarf
Nu ja, op zich is er wel 1 van de beste bands ooit op deze planeet die niet zo gek ver weg zijn op de Donderdag en die naar mijn inziens een upgrade zijn tegenover Volbeat. ALL THE WAY FROM GERMANY, HERE IIIIIIIIIIIS SCORPIOOOOOOONS!

• Haha
Waarderingen: Lars., Loek123 en Dwarf

Users who are viewing this thread