Rock Werchter 2025

zeg eens welke hedendaagse alternatieve/rock band de weide van Werchter kan vullen als headliner? Altijd benieuwd wat er uit uw hoed zou komen.
Nou ja dat zijn er toch nog genoeg? Of bedoel je een act die pas na 2020 is opgedoken? Want Arctic Monkeys is dan denk ik het meest recente - grote voorbeeld.

*Popsterren

Blijft zwaar irritant dat er nog steeds mensen denigrerend doen over de popnamen op de lineup. Ze doen het gewoon enorm goed en daarmee wordt je nu gewoon met je neus op de feiten gedrukt.
Ach, toch niet zo een aanstoot aan nemen dat @randyrw een verkleinwoord(je) gebruikt. Er zijn hier nog bepaalde users die het snel hebben over 'dat nummertje' of 'bandje' of 'hitjes' als dat niet meteen in hun kraam past/hun smaak is :)

Niets op tegen hoor voor de duidelijkheid, maar het gebeurt hier zeker nog om aan te duiden dat het de user zijn ding niet is.

De vraag is vooral welke invloed zullen die 2 uitverkochte data hebben op de combi's. Je kan er geen pijl op trekken want de gemiddelde doelgroep is gewoon anders.

Nou ja dat zijn er toch nog genoeg? Of bedoel je een act die pas na 2020 is opgedoken? Want Arctic Monkeys is dan denk ik het meest recente - grote voorbeeld.

Dus de meest recente alt rock headliner is een band die haar commerciële hoogtepunt had in 2013? Dat zegt toch alles over de huidige staat van het muzieklandschap en zet perfect in de verf waarom er nu op Werchter een dag is die gedragen wordt door artiesten als Rodrigo en Kahan.

Het is zoals Dylan ooit zong..The times they are a changin.

Dus de meest recente alt rock headliner is een band die haar commerciële hoogtepunt had in 2013? Dat zegt toch alles over de huidige staat van het muzieklandschap en zet perfect in de verf waarom er nu op Werchter een dag is die gedragen wordt door artiesten als Rodrigo en Kahan.

Het is zoals Dylan ooit zong..The times they are a changin.
Ja, we zijn het eens. Maar Muse, AM, RHCP etc zijn wel nog "hedendaagse" rockheadliners, zoals hij ze noemt.

Arctic monkeys is nu toch geen recente band?😅 Maar goed, pakt na 2010 begonnen. Zeer benieuwd wat er hier zal worden genoteerd.

De vraag is vooral welke invloed zullen die 2 uitverkochte data hebben op de combi's. Je kan er geen pijl op trekken want de gemiddelde doelgroep is gewoon anders.
Ja dat wordt wel een spannende inderdaad.

Nu, ondanks Iggy, Beth en Simple Minds verwacht ik een relatief jong publiek in heel het weekend. Los van Sam en Olivia spreken oudjes LP en GD ook nog wel een jonger segment aan. Er valt ook veel meer te dansen in heel het weekend en dingen als Jacob Collier, Mark Ambor, Girl In Red en Raye vallen ook pal in die doelgroep.

Users who are viewing this thread