Rock Werchter 2025

Hoi allemaal,

Ik ben bezig met een overzicht van alle artiesten die genoemd worden op dit forum voor Rock Werchter. Omdat het heel veel pagina’s zijn, is het bijna niet te doen om alles handmatig te verzamelen 😅.

Zou iemand me kunnen helpen door een Voledige lijst te maken van de artiesten die hier genoemd worden A Tot Z, of misschien tips geven hoe ik dit makkelijker kan doen?

Alvast heel erg bedankt! 🙏
1760554971600.jpeg
Alstu

• Leuk
Waarderingen: musicislife
Die single van RAYE, die wij als setopener kregen tijdens haar heerlijke show op RW25, is toch wel echt tot een vrij aardige hit uitgegroeid.

Wordt al een maand of 2 overal top gestreamed en het zou me niks verbazen als ze het in de UK nog richting de toppositie gepusht krijgen.

Misschien zit er ook in de US nog een bescheiden hitje in het vat? Charme offensief is gestart in ieder geval…

Die single van RAYE, die wij als setopener kregen tijdens haar heerlijke show op RW25, is toch wel echt tot een vrij aardige hit uitgegroeid.

Wordt al een maand of 2 overal top gestreamed en het zou me niks verbazen als ze het in de UK nog richting de toppositie gepusht krijgen.

1,5 maand later: gelukt.

Users who are viewing this thread