Pinkpop 2025

Within Temptation naar Vestrock, zijn ze daarmee uitgesloten voor pp? Of is de kans dan juist groter dat ze meer festivals doen en dus misschien ook pp? Of gaan ze dan maar voor een festival in eigen land?
Ze staan ook op Hellfest, net als Muse en Korn. PP lijkt me best een optie.

Nee, precies. Ik verwacht ook eerder Gracie Abrams dan Noah Kahan.

Edit: Benson Boone gewoon rond een uur of 15 op Noord denk ik.
Wat is eigenlijk het verschil tussen Kahan en Boone qua populariteit? Voor mijn gevoel zijn die toch ongeveer wel even populair

Wat is eigenlijk het verschil tussen Kahan en Boone qua populariteit? Voor mijn gevoel zijn die toch ongeveer wel even populair
tja, Benson Boone sub voor Olivia Rodrigo op Lollapalooza Parijs en Noah Kahan sub voor Olivia Rodrigo op Rock Werchter...
wat is een logische positie voor beide dan?

ben ik de enige die het grappig vind dat KINK geen media partner meer is en dat Weezer op Pinkpop staat?
:ROFLMAO: zou Michiel Veenstra een ticket voor de Pinkpop vrijdag gekocht hebben speciaal voor Weezer?

Daarnaast ook is Corton bij KINK en niet meer van de Pinkpop podiumpresentatie, vraag me wel af of hij Pinkpop in 2025 als 'bezoeker' komt kijken? Volgens mij is hij wel een liefhebber van eea op Pinkpop zondag staat.

ben ik de enige die het grappig vind dat KINK geen media partner meer is en dat Weezer op Pinkpop staat?
:ROFLMAO: zou Michiel Veenstra een ticket voor de Pinkpop vrijdag gekocht hebben speciaal voor Weezer?

Daarnaast ook is Corton bij KINK en niet meer van de Pinkpop podiumpresentatie, vraag me wel af of hij Pinkpop in 2025 als 'bezoeker' komt kijken? Volgens mij is hij wel een liefhebber van eea op Pinkpop zondag staat.
Of Michiel gaat naar Werchter voor Weezer e.a.

Kink eruit; skyradio incoming binnenkort zoals je al zegt ;)

Veenstra gaat naar de Weezer show in Hamburg

Heeft Pinkpop eigenlijk nog een radiostation als Mediapartner? Want 3fm heeft ook al een tijdje niet meer echt een eigen bunker toch?

Raarrrrr.

nog een paar afvallers voor Pinkpop
denk wel dat je ADTR als zekerheidje kunt opschrijven voor Pinkpop, zijn op tour en op Jera is er ook niet echt plek meer voor ze

Kan een afbeelding zijn van de tekst 'SlamDunks BELGIUM ANTWERP TR/% SlamDunk 25 20 EUROPE THUR 29H YERKOEED used SlamDuTos SlamDunk the the theused YTRECHRE ZBERAHEAN THEATARIS NEKORD MAAcH APBPaHeAA TUES ਵਾਾਅ MAY theussd asad SamDunk ADAYTO DAY TO LANDMVRKS LANDMVRKS LAND KEBOEP FRANCL 知定樹 FOUND BLORY មលកសបប៉រ្រាបាេ ZERAHEAN CAΜP HITHEATRE ĂTRE REMEMBER 9808 SAT आण MAY SUN SUNFTJUNE ਭਾ JUNE StamDunk AND SWI ZURICH KOM LEX 457 채면 FOUND GLORY THE'ATARIS KEEOEB ZEBRAHEAL the used ※든. FOUND GLORY SlamDurk ITALY ADAY τO KEOEP MILAIN CARROPONTE REMEMBER THEATARIS LEERANEAL LANDMVRKS MON JUNE 焼 PLUS MORE ARTIST9 τα HE ANNOUNGED'

Halestorm dus op 2 juli in de Effenaar. Vindt het toch vreemd dat ze een zaal pakken ipv Pinkpop, wellicht toch beide?

Users who are viewing this thread