Festileaks Draft XIII: De mini-mini draft

RubenJS

Support act
18 feb 2023
830
2.401
0034523537_25.jpg


Grima is in sneltreinvaart uitgegroeid tot één van mijn favoriete bands.
Ze zijn afkomstig uit Siberië, wat goed te horen is in de atmosferische black metal die ze produceren.
Live heb ik ze nog nooit mogen aanschouwen, wat de boeking des te mooier maakt!


@team-0 @JK79
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.641
7.389
Het is nog vroeg, maar de eerste voorlopige tussenstand (want er zijn toch al 10% van de exclusieve namen gekozen)!

Bruce Dickinson - Blind Guardian
Motionless in White - Beast in Black
Feuerschwanz - Wind Rose
 
  • Leuk
  • Winning
Waarderingen: Tinus101 en InsaniTiny

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
714
937
Ik denk dat ik toch lichtjes anders aan het boeken ben dan wat jullie gewoon zijn. Qua kleine namen hou ik over het algemeen van een iets ander genre dan qua grotere namen, zo blijkt 🤭
 
  • Leuk
Waarderingen: Bob105

Lion

Support act
7 mrt 2017
765
1.586
english.jpg

Onze volgende aankondiging heeft dit jaar hun debuutalbum This Could Be Texas uitgebracht. Dit album is tevens een van de beste albums van het jaar so far.

Zelf heb ik ze twee jaar geleden zien openen voor Parquet Courts en toen waren ze al erg sterk. Op het BKS-forum staan ze bij velen op de lijst van ‘must-sees’, en bij mij zeker ook!

English Teacher


next: @theblackmadness x2
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.674
2.316
Een pareltje op de poster van Best Kept Secret en nu ook op die van Cabin In The Woods: Infinity Song!


Reeds aangekondigd zijn voor vrijdag 28 juni: Slowdive, Beth Gibbons en Clairo, voor zaterdag 29 juni: Sampha en Infinity Song en voor zondag 30 juni: Nick Cave & Warren Ellis en Benjamin Clementine

@Oasiss
@Yannick
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken