Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik had toen bij mn op maat gemaakte een tube vaseline achtig spul erbij, kan me voorstellen als je dat niet bij je hebt dat je iets anders moet, kreeg ze zonder gel nooit er goed in
Ik ben afgelopen week een op maat gemaakte Pluggerz dop kwijtgeraakt. Heb al even gegoogled, maar kom geen faq tegen over reproductie van één dop. Iemand hier die daar al eens ervaring mee heeft gehad?
Ik ben afgelopen week een op maat gemaakte Pluggerz dop kwijtgeraakt. Heb al even gegoogled, maar kom geen faq tegen over reproductie van één dop. Iemand hier die daar al eens ervaring mee heeft gehad?
Ja ik op Graspop, ben je links of rechts kwijt? Misschien kunnen we ruilen
Zonder dollen, ik heb een aantal keer met de klantenservice gebeld van Beter Horen en hier op het forum ook om advies gevraagd, maar ik heb uiteindelijk gewoon een nieuwe afspraak in moeten plannen voor het opnieuw opmeten van beide oren. De afdrukken worden een jaar bewaard, mocht je ze binnen die tijd hebben aangeschaft heb je wellicht nog kans dat ze hem hebben. Al weet ik niet of ze ook per 1 dop produceren, lijkt me sterk eigenlijk.
Ik heb destijds gewoon een afspraak gemaakt voor inmeten bij Beter Horen, daar aangegeven dat ik er maar eentje nodig had. Was geen probleem en kostte de helft. Lijkt me daarom sterk dat mijn filiaal de enige is die dat doet.
Ik heb destijds gewoon een afspraak gemaakt voor inmeten bij Beter Horen, daar aangegeven dat ik er maar eentje nodig had. Was geen probleem en kostte de helft. Lijkt me daarom sterk dat mijn filiaal de enige is die dat doet.
Hmm nouja die van de klantenservice zei dus tegen mij dat dat niet kon. Maar bij het opmeten zelf zal ik het nog eens aangeven, misschien dat het in de winkel opeens wel kan. Ik heb de afspraak staan op 24-7, to be continued
Hmm nouja die van de klantenservice zei dus tegen mij dat dat niet kon. Maar bij het opmeten zelf zal ik het nog eens aangeven, misschien dat het in de winkel opeens wel kan. Ik heb de afspraak staan op 24-7, to be continued