Sport algemeen

Ik vind die degradatie po's vaak wel leuk, daar gebeuren altijd dingen haha. Dat dacht ik, en ik ging Den Bosch - Telstar kijken. Die was bijna net zo zaaddodend als de Europa League finale. Dat waren geen reclames voor het spelletje.
Ja, die was verschrikkelijk. En dan te bedenken dat 1 van die teams dus gewoon in de eredivisie terecht kan komen

Ja, maar ik snap die actie nog meer dan die bal die Bruns tussen zijn benen door laat glippen. Man man man, spannend avondje. Zag het na de 1-2 niet meer zitten, maar wat hebben ze geknokt zeg.
Je had het jezelf ook gewoon makkelijker kunnen maken door naar Steven Wilson te gaan ;)

• Haha
Waarderingen: Brian
Ja, maar ik snap die actie nog meer dan die bal die Bruns tussen zijn benen door laat glippen. Man man man, spannend avondje. Zag het na de 1-2 niet meer zitten, maar wat hebben ze geknokt zeg.
Ja echt super knap, respect voor de jongens, lang niet gezien zo veel strijd.

En ander nieuws, vitesse is de licentie kwijt. Heel zonde voor de supporters want dit gaat ook een faillissement opleveren. Was geen ontkomen aan maar wat zonde voor het Nederlands voetbal.

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
En ander nieuws, vitesse is de licentie kwijt. Heel zonde voor de supporters want dit gaat ook een faillissement opleveren. Was geen ontkomen aan maar wat zonde voor het Nederlands voetbal.
Blijft eeuwig zonde en pijnlijk wanneer malafide of anderszins dubieuze beleidsbepalers, passanten in dat geval, een club met een hele historie en trouwe fans naar de vernieling helpt.

Users who are viewing this thread