Top 2000

En daarvoor hebben we nu Danny Vera, Billy Joel en Coldplay.
Billy Joel in hetzelfde rijtje als Coldplay en Danny Vera noemen is ook wel een zonde;)

Al ben ik het er wel mee eens dat pianoman gewoon een zeiknummer is

Billy Joel in hetzelfde rijtje als Coldplay en Danny Vera noemen is ook wel een zonde;)

Al ben ik het er wel mee eens dat pianoman gewoon een zeiknummer is
Piano man doet het bij ons altijd wel goed rond dat tijdstip. De meeste hebben dan al wat glaasjes op en er wordt dan vrolijk meegezongen.

Rollercoaster zorgt altijd voor een massale rook of plaspauze.

Pink Floyd wish you where here
Dire Straits Brothers in Arms
Deep Purple Child in Time
Metallica Nothing else matters
Guns n Roses November Rain.
Vandaag de dag nog allemaal top 10 nummers wat mij betreft

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal en Tinus101
Ik heb er eigenlijk weinig moeite mee dat het nummer van Dermot Kennedy zo hoog staat, los van dat het nummer heel weinig om het lijf heeft (maar daar staat de lijst ook wel vol mee).

Misschien wel juist in deze tijden vind ik het mooi om te zien dat een jonge vrouw die door een verschrikkelijk ziekte uit het leven wordt gegrepen voor enige verbroedering zorgt. Moet ook erbij zeggen dat ik over mijn lijk nauw volg en ook haar ben blijven volgen via diverse kanalen. Dat maakt, hoewel ik zelf niet op better days hebt gestemd, toch wel dat ie iets meer binnenkomt.

Tegelijkertijd vond ik er vrij recent ook wel wat van die boerenliedjes zo hoog stonden. Maar een jonge vrouw die recent aan kanker is overleden zal, zelfs in deze tijd, niet polariserend zijn, lijkt mij.

Laatste, als er al veel gedronken is, zijn twee plaspauzes in een uur ook prima.

Nou zeg, dat is het slechtste ticketsysteem ter wereld. Geen idee hoeveelste je staat en als je jouw tickets hebt geselecteerd moet je binnen één milliseconde jouw naam en e-mail kunnen invullen want anders is het tijdslot wat je had geselecteerd al uitverkocht...

Needless to say hebben wij weer niks

• Verdrietig
Waarderingen: gretz en Joslittel
Nou zeg, dat is het slechtste ticketsysteem ter wereld. Geen idee hoeveelste je staat en als je jouw tickets hebt geselecteerd moet je binnen één milliseconde jouw naam en e-mail kunnen invullen want anders is het tijdslot wat je had geselecteerd al uitverkocht...

Needless to say hebben wij weer niks
Hier niet eens voorbij dat wachtscherm

Er zijn nogsteeds wel tijdsloten beschikbaar zie ik, wel alleen nog snachts.

Er zijn nogsteeds wel tijdsloten beschikbaar zie ik, wel alleen nog snachts.
Klopt, maar vind het niet verantwoord (voor mezelf) om 's nachts in de auto te stappen naar Hilversum, dus helaas! Respect wel dat mensen dat doen, om middernacht afreizen naar het café

Het is voor mij overigens ook zo’n raadsel hoe die walgelijke Sound of Silence van Disturbed altijd hoger staat dan die van Simon en Garfunkel. Als die remix er in staat dit jaar doe ik volgend jaar niet meer mee

• Leuk
Waarderingen: Bassie78 en Dr. Hannibal
Het is voor mij overigens ook zo’n raadsel hoe die walgelijke Sound of Silence van Disturbed altijd hoger staat dan die van Simon en Garfunkel. Als die remix er in staat dit jaar doe ik volgend jaar niet meer mee
ook zoiets ja. Die lijst is ook gewoon een warm bad voor mensen met wansmaak.

Users who are viewing this thread